ADVARSEL! ikke kanseller disney jobben så endre mening!

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Dwea, Jul 17, 2009.

  1. Dwea

    Dwea New Member

    jeg skulle egentlig reist for 4 dager siden, men sider jeg er så himla impulsiv sendte jeg melding og sa jeg ikke ville dra, så angret jeg meg som en hund! og begynte å planlegge å søke igjen, så søkte jeg og fikk veskjed om at de ikke ville behandle søknaden min, grunnen? joda fordi de allerede hadde sendt inn en visa petition i mitt navn og derfor kan ikke jeg søke igjen før om 15 måneder grunnet en dum dritt regel. dette er en advarsel til alle dere som er impulsive!
     
  2. snyflyet

    snyflyet New Member

    Har gjort akkurat samme feilen som deg.. skulle egentlig dra i Juni, men ombestemte meg.. Angrer noe så sinnsykt!!!!
     
  3. andyher

    andyher New Member

    Da er det vel bare å dra på nytt intervju da, hvis dem ikke har sendt inn disse papirene ennå da =)
     
  4. Dwea

    Dwea New Member

    de hadde allerede gitt bort visaapplication sakene mine, raske på labbe de folka der. så jeg har gleden av å slke november 2010 om jeg vil.... noe jeg står over, kommer sterkere tilbake etter jeg er ferdig å studere, da stikker jeg over dit for et år, enten på internship eller på CRP, skal over dit å jobbe, aldri vært så dum i hele live mitt trur jeg.
    Hver gang jeg ser en disneyfilm tenker jeg bare på hvor jeg ikke er nå, vært er det å se askepott, med cimderella castle i bakgrunnen :s

    så noen andre som planlegger å dra på intervjuet i mars 2012?
     

Share This Page