BANK

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by kokkelærling, May 7, 2009.

  1. kokkelærling

    kokkelærling New Member

    Hei.
    Noen som vet hva som lønner seg angående bank?
    bør man opprette en amerikansk bankkonto?
    Det koster meg 60 kr for hver overføring jeg får fra utlandet, til min norske konto.
    blir jo litt penger i løpet av ett år det.
     
  2. Tror man kan få bankkort som er beregnet på utlandet, slik at det ikke er en haug av gebyrer på dem. Er nok lurt å ta en tur i banken og prate med dem...
     
  3. kokkelærling

    kokkelærling New Member

    jeg var det i stad og fikk da beskjed om at jeg måtte ta kontakt med Disney, banken regnet med at de hadde en rutine på slikt!
     
  4. ok, skulle jeg tippe ville jeg tro at disney ikke bryr seg om slikt i det hele tatt.. men jeg skal høre med banken min, kanskje de sier noe annet..
     
  5. kokkelærling

    kokkelærling New Member

    gjør så!
    blir spennende å se. er ikke så keen på å miste 60 kr av lønna på alle lønningene!
     
  6. Chazran

    Chazran New Member

    dere kan velge en bank som heter Vista .... anbefaler ikke og ta den

    ta heller en liten tur på wallmart og velg SunTrust istedenfor (y) det jeg kommer til og gjøre ettersom jeg allerede har bank hos suntrust *ler*

    gjør som dere vil er også mange andre banker og velge mellom men suntrust er den nærmeste og den enkleste

    vista anbefales IKKE!
     
  7. rixt

    rixt New Member

    Hvorfor anbefaler du ikke Vista da?
     
  8. Chazran

    Chazran New Member

    smak og behag! jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse med vista ... men ta det dere selv vil :D

    så det gjorde vell at jeg fikk litt imot de.
     
  9. erikdale

    erikdale New Member

    Enig med Chazran. Ikke velg Vista.

    Er ingen stor fan av SunTrust heller, men drar du til WallMart finner du litt å velge mellom.
     
  10. idasor

    idasor New Member

    ikke velg vista nei... hadde en venninne som jobbet i disney å hun sa at vista var ganske dårli fordi man ikke kunne bruke bankkortet over hele usa merkelig nok.. så hun ville anbefale bank of america, hun syns det var helt greit..
     

Share This Page