Looking for Italian tutor

Discussion in 'Italian Discussion' started by S, Jul 27, 2008.

  1. S

    S New Member

    Ciao,
    I'm a local mom to a 3 year old son. Parlo un po' italiano ma terribile - there are a lot of errors in my awful Italian! I'm looking for a native Italian speaker to help me speak better and help my son learn the language simply by hearing it spoken (correctly).

    No formal lesson plan needed, just 2 hours a week of just chatting together and playing with my son. No car necessary, I live locally and can come to you or pick you up. And we can work around your Disney work schedule.

    Must be a native Italian speaker and enjoy being around children. (My son is energetic!) No experience as a tutor necessary.
    Susanna

    Adesso in l'italiano...
    (Please forgive all the mistakes! Mi dispiace per tutti i sbagli!)

    Vorrei di trovare una persona che parlare italiano per la prima lingua. Il mio figlio (che ha 3 anni) e io vorriamo di imparare la lingua migliore. Lui non parla l'italiano & io parla con molto sbagli, e terribile, lo so, lo so...

    Non ho bisogno un piano di lezione formale, solamente 2 ore per settimana di parlare insieme & giocare con il mio figlio quando parliamo in l'italiano. Se non ha una macchina e bene perche abitiamo in vicino di Disney & posso guidare a te. Esperienza non ha bisogno.

    Salary negotiable.

    Per favore, solamente persone chi ha la prima lingua italiano. Anche persone chi deve piacere i bambini/ragazzi.
    Grazie a tutto (anche mi dispiace per distruire questa lingua bella :) ),

    Susanna
     

Share This Page