Nordlæning:D

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Iselin, Sep 22, 2008.

  1. Iselin

    Iselin New Member

    HEia :)
    Ekte nordlæning her, skal på intervju den 26.oktober (4 daga før 18årsdagen min):D
    Noen som har noen gode råd om klær, spørsmål osv?? :)
    :-*
     
  2. Aladdin

    Aladdin New Member

    Hei, har ikke gjort intervjuet selv, men sånn som jeg har forstått det bør man ha en business-look.

    Ta deg tid på forhånd og skriv ned et par spørsmål du vil ha svar på.
    Dessuten skader det sikkert ikke om du har litt peil på Disney generellt (WDW åpnet 1. Oktober, 1971, etc.)

    Ellers må du smile, hele tiden :)
     
  3. teresemor

    teresemor New Member

    Næh ka farsken e dæ norlænningæ her.. hehe

    Du ska ha lukket front på skoene.

    Generellt kle deg profesjonelt :p
     
  4. chris10an

    chris10an New Member

    Selve intervjuet er nesten bare en formalitet. Bare sitt skikkelig, prat rolig og tydelig, ta på disney look ( skjorte med slips, fine sko og dress bukse, eventuelt skjört og fin skjorte)
    Så lenge du har kommet deg på intervjuet er resten egentlig bare en formalitet. Kult med flere nordlendinger, det trenger vi :)
     
  5. teresemor

    teresemor New Member

    hey chris10an hvor kommer du fra?

    Er du der nede nå??
     
  6. chris10an

    chris10an New Member

    Nope! Skal dit ned 2 desember :) Kommer fra Tromsdalen men bor i Barcelona..
     
  7. teresemor

    teresemor New Member

    Oh sweet :)

    Kanskje vi treffes der nede da :)

    Fortell alt du kan om alt.. heheh ;)
     
  8. chris10an

    chris10an New Member

    Hva vill du vite? Skal du jobbe i food eller?
    Har du vaert på programmet för eller? Om du ikke har det så er det bare å begynne å glede seg!
    45 min fra stranda, det finnes ufattelig mange ting å ta seg til: Universal Studios, Bush Gardens + alle disney parkene finnes en bitteliten kjöretur fra der vi skal bo, om du like å feste så er dette ihvertfall plassen du får gjort nok av akkurat det.. Kanskje ikke like ille som Barca men er alltid en fest der.
    Det går en del rykter om at det er blitt noe roligere der det siste året men det er også en del gamle cast members som er på tur tilbake dit så da blir det nok brac med liv der :)
    Jaaa.... du må jo ta med öl for meg!!!! Kan ikke du ta med en 6 pack med smrprty??? Hadde vaert heeeeeeeeeelt suverent! Kan overföre penger til deg om du önsker!
    add meg på msn eller face: etternavnet mitt er Vestgård, magnuschristian@hotmail.com
     
  9. teresemor

    teresemor New Member

    jeg kunne tenkt meg å vite alt om de forskjellige arbeidsplassene f.eks hva de går ut på, hvor lenge de jobber lønn osv.

    Jeg har ikke vært på programmet før nei :)

    Åh høres hærlig ut der nede =)

    Legger deg til på msn nå :)
     

Share This Page