Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. Chazran

    Chazran New Member

    jaja sånne ting skjer! det med visum og slikt er bare og ta initiativ og fikse selv når du har fått papira du trenger. je fikk ikke visumet mitt før torsdagen og jeg reiste på mandag så je var rimelig stressa før je hadde visumet i boks!...

    Blir stas og få døkk nedover! blir bra det :D
     
  2. -Stine-

    -Stine- New Member

    juhuu! bare 2 mnd igjen :D
     
  3. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Hei Stine, hvordan gjør du det med fly? ..Lar du Disney booke det først etter du har fått visum eller? :-\
     
  4. -Stine-

    -Stine- New Member

    ja tror det er det lureste for min del.. hehe... hadde helt sikkert klart å fucke d til på ekko vi så tror nok jeg skal la disney ordne det... hehe.. hva skal du?
     
  5. Yasmin

    Yasmin New Member

    Halla jenter:) gleder meg MASSE!!! jeg skal ned 7 august!
     
  6. -Stine-

    -Stine- New Member

    Hvor skal du jobbe hen?
     
  7. Oblivion

    Oblivion New Member

    ahh..glede mæ t å spelle quarters igjen.
    glede mæ t snickabo, beachvolley, streetbasket, bud light, south beach, roadtrips, throw-in, drekke bowling, osv.
    faen korr længe d e t æ ska ned igjen!
     
  8. Oblivion

    Oblivion New Member

    ey, pranksta.. vi må faen mæ feire 6mnd'ers dagen.
     
  9. Twen

    Twen New Member

    Tenkte jeg skulle bestille time på ambassaden nå... Må fylle ut et sånt skjema, de vil gjerne vite adressen jeg skal bo på i Florida. Noen som har peiling på hva jeg skal skrive? Også... Noen som kan si meg hvor og hvordan jeg får tak i original fødselsattest på engelsk?? Thanks... :)
     
  10. Chazran

    Chazran New Member

    Je tok ikke med fødselsattest på engelsk. trenger ikke det!
     
  11. Twen

    Twen New Member

    Ok, er du sikker på det? (jeg liker å ha ting i orden...)

    Har noen andre bestilt time på ambassaden? Hva skriver dere som adresse på arbeidsgiver, og bosted?
     
  12. -Stine-

    -Stine- New Member

    adressen til der du bor i usa står i det hefte som sitter fast i den mappa med disneypakken.. syns jeg leste det hvertfall!
     
  13. Twen

    Twen New Member

    ok, takk! Skal lete der når jeg kommer hjem. men du skal dra samme dag som meg... Har du bestilt time enda? Det stod at vi skulle gjøre det i mai, og bare sørge for at vi fikk time etter 17 juni?
     
  14. FrankieG

    FrankieG New Member

    mhm!! det bli sweeeet!.. har du sett på no bila i det siste?!
    champis den 4.juni jah! :)
     
  15. -Stine-

    -Stine- New Member

    nei jeg var inne å så på d i dag, men har ikke skriver så må finne en først.. hehe.. men for et skjema å fylle ut! skjønte jo ikke halvparten... årh.. så komplisert d er å reise dit!! hehe... har du bestilt enda?
     
  16. Twen

    Twen New Member

    Hehe, det var ikke _så_ komplisert når man bare satte seg ned og leste godt. Men mye var det! Nei, har ikke bestilt i og med at jeg ikke har den adressen her på jobben. Må vente til jeg kommer hjem. Har du fiksa engelsk fødselsattest?
     
  17. -Stine-

    -Stine- New Member

    nei har ikke fått gjort d enda... hvor får jeg det hen??
     
  18. Oblivion

    Oblivion New Member

    får fødselsattest på ligningskontoret.
    bare vent...dåkker har myyyyyyye papirarbeid som vente på dåkker i orlando :p

    frankie...funne faen så mange digge bila.
    e litt gira på å gå førr enda en mustang..bare nyare, men får se.
     
  19. FrankieG

    FrankieG New Member

    Very Nice!.. må ha no fett å kjøre i når vi ska på road trip ;)
     
  20. -Stine-

    -Stine- New Member

    hmm.. ser virkelig fram til å tilbringe de første dagene i florida med å fylle ut masse papirer... eh, nei..
     

Share This Page