Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. FrankieG

    FrankieG New Member

    hehehe.. må jo bare tenke på alt det andre som skjer i løpet av året da :) da har ikke di dagene med papir arbeid så mye å si :)
     
  2. -Stine-

    -Stine- New Member

    ja sant nok..hehe.. men bare etter å ha fylt ut den disneypakken det er jeg jo lei...!
     
  3. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Jeeey:) Er verdens lykkeligste akkurat nå!! Har fått jobb i merch og reiser den 17 juli:)
     
  4. norway

    norway New Member

    Gratulerer =D
     
  5. FrankieG

    FrankieG New Member

    Grattis :)
     
  6. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Tusen takk:) Gleder meg sinnsykt nå
     
  7. Rikke

    Rikke New Member

    Gratulerer!!! Kjeme gøy at du fikk jobben!

    Jeg har plutselig blitt flyttet til F&B.. Skjønner ikke så mye, men HURRAAAAA!!! ;D ;D
     
  8. Twen

    Twen New Member

    Gratulerer så mye! :)
    Vi er et par-tre stykkere til fra forumet her som skal resie 17. juli. Skal du la Disney ordne flybillett for deg? Da kommer vi sikkert til å reise sammen. Gleder meg til å møte deg. Og alle andre som skal jobbe i den Norske Paviljongen. Dette kommer til å bli et utrolig bra år! Wohoo!
     
  9. Yasmin

    Yasmin New Member

    Food and beverage :)
     
  10. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Ja de skal ordne billettetn til meg, så da drar vi sikkert i lag:) Gleder meg til å møte alle dere også:) Dette skal bli skikkelig gøy.. nå er jeg bare litt stresset med når jeg skal få tid til å ordne meg visum og greier:s Men d ordner seg sikkert:)
     
  11. Chazran

    Chazran New Member

    så bra du fikk jobben! da sees vi snart da!.
     
  12. PcB

    PcB New Member

    Kan dere komme snarest?
    Litt kjedelig med 6dagers uker :S
     
  13. -Stine-

    -Stine- New Member

    hehe.. mye å gjøre...?

    men en ting jeg lurer litt på, noen som bruker linser der nede? tar man med seg et års forbruk eller hva er vanlig??
     
  14. Norunn

    Norunn New Member

  15. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Jeg tenkte også på det der med linser, men altså, de har da linser overalt i verden, så kan sikkert fint få kjøpt det der da :)
     
  16. norway

    norway New Member

    Skal dere kjøpe egen forsikring eller ta den Disney tilbyr dere?
     
  17. Oblivion

    Oblivion New Member

    hei norunn..
    når skal du dra?
    stine: er linsesjappe på walmart.
     
  18. Twen

    Twen New Member

    Jeg tenkte å faxe Disney's forsikring nå i dag jeg. Har ikke orket å lete etter en bedre en. Har noen andre funnet noe annet?
     
  19. -Stine-

    -Stine- New Member

    okey men da tar jeg bare med et par esker eller noe med linser :p

    Jeg har ikke lett etter noen bedre forsikring, tok bare disney si, men d er lurest å sende den i posten tror jeg. hvertfall så har jeg å venninna mi faxa den 4 ganger og de har enda ikke mottatt noe som helst fra venninna mi + at de mangler et ark fra meg, så vi skal hvetfall sende d i posten nå d som mangler!
     
  20. Twen

    Twen New Member

    De fikk forsikringa mi på fax etter to forsøk :p ikke dårlig...
    Har bestilt time på ambassaden 18.juni... Er jeg den eneste av oss som drar 17.juli som har ordnet dette? Tenkte å gjøre det tidlig jeg, så får de kanskje ordnet flybilletter til meg litt tidligere også. Vet ikke hva det har å si for prisen da, men... Er det ambassaden som vil ha den engelske fødselsattesten, eller skal den taes med til USA?

    Hvor mye penger er det kjekt å ha spart opp og ta md seg når man drar? I og med at man ikke får lønn med det første, og det er vel en _del_ ting som må kjøpes inn? Har lest ett sted at vi må kjøpe dyner og puter den første dagen?
     

Share This Page