Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. lovely

    lovely New Member

    Klarte du å ta med blå eller? ;)
    Har lagt frem sort allerede ;D... Skjønner ikke hvorfor det er så viktig liksom men..

    Det høres greit ut da! Og det var jo egentlig i februar jeg ville dra! :)

    Føler de nesten to ukene kommer til å gå sakte.....til man får svar altså. 8)
     
  2. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Heeey! Har akkurat kommet hjem til Trondheim fra intervjuet! ;D Jeg synes det gikk veldig bra for min del (men så vet man jo aldri... de folka smiler jo fra øre til øre uansett hva du sier :p) Synes presentasjonen var vedig morsom..hehe... og han fyren fra international services var jo helt sær :p (morsomt da han plutselig skiftet til norsk) ...Correct me if I'm wrong, men sa ikke han til oss i dag at alle 41 som var der på lørdag fikk jobb??? :eek: Grattis i såfall!! (tipper vi også får det jeg ;))
    ...Men de folka var jo kjempegreie! Vistes i hvertfall på smilet at de som jobbet for disney..hihi.. De fikk meg til å slappe av helt, sånn at når vi skulle intervjues var jeg ikke nervøs i hele tatt :eek: Tror forresten det var SENEST den 3. November vi skulle få svar, så tipper vi får svar før det egentlig. Har hørt om folk tidligere som fikk svar etter 3 dager.
     
  3. lisem

    lisem New Member

    Så bra det gikk bra for deg også! :D Skjønner hva du mener med at de fikk deg til å slappe helt av.. de var jo så hyggelige og nesten litt for blide.. hehe.. Klarte ikke smile så mye jeg.. hehe.. Hvem hadde dere intervju med? Fikk selveste happy happy David jeg ;) hehe.. Ja, presentasjonen syntes jeg og var morsom.. Ble veldig gira på å dra! Fikk i hvertfall ikke mindre lyst :p Maste masse om å få vœre en av de få som får dra i desember, så går nå å venter på tlf eller mail, for 5 desember er jo virkelig ikke lenge til.. Når vil dere dra? Ja, har hørt folk sa at alle vi som var der på lørdag fikk jobben, men alle gjør det.. De søker jo etter 90 stk, og noen og 70 var der denne helgen.. Det er bare når jeg er spent på ;) hehe.. Tror dere vi blir sånn overhappy etter ett år i disney eller?! ;) Tror folk i norge blir litt lei av oss da :p hehe.. Alle må si i fra når dere får svar.. Spent på deres vegne også jeg :) Men får vi mail eller tlf?
     
  4. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Tror vi får mail ;D... gleeder meg til jeg vet det sikkert!! Jeg er ikke SÅ spent på når jeg får dra egentig ettersom jeg uansett ikke kommer til å dra før til sommeren. Søker de bare etter 90? :eek: Trodde de var ute etter sånn 100 - 120 jeg :p
    Tror muligens at vi kommer til å bli veldig hyggelige etter et år hos disney ja:p ..I hvertfall så kjenner jeg en amerikaner som har jobbet der... og jeg så definitivt flere likheter mellom henne og intervjuerne...hehe.
     
  5. lovely

    lovely New Member

    Klarte selvfølgelig å glemme den svarte pennen hjemme! ::) :D Menmen

    Hun jenta på filmen var LITT vel american!
    Tror jeg ble intervjuet av nicholas. Han drev og sa sånn okey,okey når jeg svarte og så var jeg liksom ikke sikker på om han synes jeg hadde sagt nok eller om det bare var bekreftende....
    Visste ikke at man kunne mase om å få dra i desmber... eller hva var egentlig poenget med utreise feb-jul når man kunne skrive opp når som helst på skjema! Skrev 1 feb til 1 jul, jeg.
    Kjenner du andre fra intervjuet lisem, siden du har hørt det allerede?

    Når kom du cecilie? for jeg kom kl.9 og da var alle der fra før, var hvirtfall ikke mange som gikk inn med meg...

    vet ikke om vi kommer til å bli sånn, er ikke amerikanere litt mer entusiastiske? Uansett er det jo positivt å være positiv (til en viss grad kanskje) 8)
     
  6. lisem

    lisem New Member

    Litt teit av de å sende mail egentlig da, mye bedre å få svar over tlf og få litt informasjon på mail i stede.. håper de ringer..hehe..
    Hehe, ja hun jenta på filmen var jo heeelt med.. hehe.. sånn blir nok ikke jeg altså ::)
    Var visst bare kjempe få plasser i desmber, så jeg må nok vente til februar tenker jeg..

    Kjente ingen på intervjuet, men ble kjent med noen mens jeg var der nå og hun ene hadde en venninne som var der i dag, og hun sa at alle som var der på lørdag hadde fått jobben.. Håper da det ;)

    Da er det bare en lang ventetid igjen da :-\ kjedelig.. syntes jeg har ventet lenge nok nå.. VIL DRA! hehe :)
     
  7. renate86

    renate86 New Member

    Hei hei!
    Var også på intervjuet på lørdag i oslo... Håper virkelig vi får joben hele gjengen :)
    Skal jo være store sjanser da, om det var for få søkere... og han fra international sevices sa jo at de var desperate, og vi var helt ko-ko om vi ikke fikk jobben..
    Jeg var en av de som måtte vente til klokken 13 før jeg fikk dra inn på intervju.. Da sa han som kunne norsk, at til da hadde ingen av de 3 som intervjuet sagt nei til noen.. ;D
     
  8. lisem

    lisem New Member

    Så morro! :) Ja, alle må komme med! Unner alle det! :) Så vil jeg jo møte alle sammen også :)
    Ser på tlf hele tiden jeg nå.. Venter bare på tlf.. Håper vi virkelig får den før 3 november!!
    Hvem hadde du intervju med da Renate?
    Det lover jo bra da, at de ikke hadde sagt nei til noen! :) Men jeg har så lyst til å vœre en av de som får dra i desember, men virker som det er ganske vanneskelig.. Når vil du du dra Renate?
     
  9. lovely

    lovely New Member

    wohoo, nå har vi vært hele 6? nordmenn innom her...!

    Jeg er enig, vil få vite det NÅ! (at jeg får bli med da, ikke at jeg ikke får) ;)
    Har sjekket mailen min et par ganger! Men de kan jo faksikt gi beskjed 2.november... Så det er bare å vente.
    Bare håper jeg ikke var helt ko-ko. tror ikke det da, men jeg tenker på disse spm vi fikk og på hva jeg svarte og jeg tenker litt sånn; kanskje jeg burde sagt det og det. Men det er jo ikke noe å gjøre noe med nå- bare VEEEEEEEEEENTE ;D
     
  10. lisem

    lisem New Member

    Hehe, heldig du da som husker spm du fikk og hva du svarte ;) Jeg var helt i min egen verden på intervjuet jeg, var så nervøs, så husker ikke hva jeg sa eller noe av det vi snakket om nesten jeg.. hehe.. Det popper opp i hodet mitt sånn plutselig av og til.. Å, det var det han spurte om ja :p hehe

    Jeg er ekstra nervøs da, for mailen min har klikket helt! Plutselig sletter den mailer som kommer inn, så vet liksom ikke om jeg har fått noe eller ikke.. :-\ Dere må si i fra her når dere får mail altså! ;D så jeg finner ut om min er slettet eller ikke ;) hehe.. Hvis ikke jeg får svar til helgen kommer jeg til å gå på veggen snart.. hehe.. er så mange på denne siden som har skrevet at de fikk svar tidlig, så det syntes jeg vi kan få også! ;) Burde jo ikke vœre så vanskelig hvis alle kom med :p

    Takk for at dere i hvertfall er aktive her på denne siden, det hjelper jo å få pratet om Disney ting her, så slipper familie og venner å bli lei av all praten 3 mnd før man faktisk kan ende opp med å dra :p hehe
     
  11. lovely

    lovely New Member

    Joa.. var ikke så nervøs, men kanskje jeg burde det.. p.g.a han fyren sa de var desperate og alt, så tenkte jeg at vi alle får jobb, men det er nå jeg blir litt usikker! Føler jeg burde prøvd LITT mer... men jeg var jo blid og han sa jo okey.... ??? :D
    Han drev jo og noterte det jeg svarte tror jeg, så vi har vel fått noenlunde de samme spm.
    Får egentlig bare mer og mer lyst, men blir mer og mer usikker på å få jobb, og så vil jeg ikke jinxe meg selv.,,, ahhhhhhhhh :eek: ;D
    Kommer nok til å si fra ja! :)
    Og takk det samme! Dette er en god venteaktivitet, hehe.

    Var det noen som fikk premie? Så litt snodig ut, klarte ikke helt å skjønne hva det var ;)
     
  12. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Hehe... ja, jeg fikk premie :p.. Var en rød penn som det står disney international programs på og disney post-its. Jeg svarte flere ganger, men tror bare man fikk premie en gang :p Synes det var litt underlig at så få rakk opp hendene. Da de bad oss om å nevne noen av disneys cartoon movies trodde jeg først de måtte mene noe helt spesielt når de sa cartoon ettersom ingen svarte. Så bynnte jo folk å si litt sånn cinderella, snow white etc. Så da nevne jeg løvenes kong.. woo :p
    Jeg tenker også en del tilbake på intervjuet en del.. og på ting jeg kunne ha svart annerledes på. Men tror egentlig det gikk ganske bra da.. greide i hvertfall å få stilt et intelligent spørsmål uten at jeg tenkte over det :p ..da vi var kommet til intervjuet var jeg jo ikke nervøs i hele tatt... noe jeg føler jeg burde ha vært.. selv om det sikkert ikke hadde gått bedre da :p Han David var i hvertfall kjempegrei å snakke med. Det gikk veelig fort..hehe.

    Kjempefint at vi kan få til litt diskusjon her ja!! ;D Vi burde snakkes på msn også! ..Og er det noen som har myspace forresten? ...Virker som nesten ingen norske har det... men er jo tydeligvis et must for amerikanere :p (og sære IB elever som meg selv..?)

    Jeg får også bare mer og mer lyst!!.. men seriøst da, til alle som var der på søndag...hvorfor skulle ikke vi få jobben hvis ALLE på lørdag fikk den? ;D ..Vi er da ikke ko-ko ekstemtilfelller er vi det? :-\

    Og Lovely, hvem var du på intervjuet? :eek: ...Jeg lurer litt på om jeg snakket litt med ei som KUNNE ha vært deg... men kanskje ikke..:)
     
  13. lovely

    lovely New Member

    SÃ¥ kul premie ;)
    Hva var det inteligente spm?

    Jeg hadde på grå bukser og svart genser... Ehm synes jeg så en som kanskje var deg, men det var oppe i rommet før intervjuet, der alle var stille(!), så jeg spurte ikke.. er fortsatt ikke sikker..!?
    Har ikke myspace... eller msn.. ::) :D

    HÃ¥per da ikke vi er det!

    Han som har siden jeg skrev linken til, skrev at han fikk svar på mail og det var jo for de norske..

    Speeeeeent! Aaaaaah :p
     
  14. lisem

    lisem New Member

    Jeg skulle også svare på spm, men rakk det akkurat ikke :p hehe, satt å nølte litt.. hehe..

    Jeg var ikke så stille i rommet oppe.. hehe.. Snakker mye jeg da :p Han fransk/norsk/engelske hysja på meg.. :eek: Jeg var LITT gira da jeg først kom opp og da skravler jeg..

    Skjønner ikke så mye av det myspace greiene jeg, du får lœre meg i Florida ;) hehe.. Har du MySpace? Men legg meg gjerne til på msn! :) lise_mm@hotmail.com
     
  15. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Heey! Forumet virker igjen! :eek:

    Nå synes jeg Disney bør ta kontakt med oss snart!! ...Ingen som vet om de har jobben nei..?
    Vet ikke om jeg så deg eller ikke på intervjuet Lovely... hmm.. Jeg hadde i hertfall på meg brunt skjørt og en brun-akrig genergreie med bluse inni :p ..Jeg har brunt og ganske langt hår.

    Ble litt gira på intervjuet jeg også så skravlet veldig mye:p Pratet også veldig mye der inne med han fyren.. hehe.. forhåpentligvis en god ting...?

    Ikke myspace eller msn? omg :eek: :p ..hehe, myspace er definitivt noe man bør skaffe seg! ;D Det er very addictive... men supert til å holde kontakten med folk på andre siden av kloden (ikke at jeg har vært veldig aktiv der nå for tiden men).

    Håper alle får jobbbbben snaaart!! :D
     
  16. lisem

    lisem New Member

    Jippi! :D Begynte å få litt traumer her nå.. Først sitter man her å venter på svar, og så i tilegg så virka ikke forumet så jeg får pratet med dere :p hehe..
    Men skal de virkelig pine oss med å få svar helt til den 3 november som de sa! :-[ Det hadde jeg ikke trodd.. hehe.. De sa 3 november ikke sant?

    Men *Cecilie* hva er adr til MySpacen din? Har prøvd å lage noe der, men får det ikke til jeg... :eek:
     
  17. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Hehe... ja, veldig fint å ha noen å prate med på forumet her mens vi venter ;D

    Adr til myspacen min er www.myspace.com/gul_seigdame (don't ask :p)
    Så morsomt at du har prøvd å lage deg ;D ...du lærer det nok snart! Er litt kjedelig i bynnelsen før du har funnet ut av det og skaffet deg venner.. men etterhvert blir du veldig hekta :p

    Synes ikke de skal pine oss helt til 3 november, men tror muligens de gjør det ettersom vi ikke har fått svar enda. Er litt usikker på om de sa at vi fikk vite det da, eller SENEST da.. men, men, det er da bare noen få dager :)
     
  18. lovely

    lovely New Member

    Ja, godt å få tilbake forumet! Det var litt kjipt når det var nede! ;) Blir helt datageek av dette, hehe ;D

    Men de sa INNEN eller FØR 3.november, så egentlig tenkte jeg at det skulle gå fort..! men det har det jo ikke..

    Er det ikke link til myspacen under bildet til cecilie!? Jeg har klikket på den iallefall.
     
  19. lisem

    lisem New Member

    Å, det er så frustrerende å ikke fa hjelp!! De sa jo på presentasjonen at det var bare å ringe hvis vi lurte på noe, men det er det jo absolutt ikke.. Har prøvd nå, for jeg vil vite hvor stor sjansen for å komme med i desember er, for det var jo ikke mange plasser.. Familien skal til syden i jula, så jeg må vite om jeg kan vœre med eller ikke, så jeg vil bare vite hvor stor sjansen for å bli sendt i desember er..Men man kommer jo bare til en sur og gretten dame der nå.. Og hun sa bare, ring tilbake neste uke når hun andre damea er der?! Vil det si vi i kke får svar før neste uke da?!?! ??? Frustrert..
     
  20. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Ikke svar før neste uke?! ..Nei, det går jeg ikke med på! :mad: Jeg regnet også med at det ville gå fort, men gjorde visst ikke det da. Men fredag er nå tross alt i overimorgen så det er da bare å vente til da å se. De sa jo vi skulle ring på den 6 eller 7 hvis vi ikke fikk svar da, så det burde vi jo få med mindre det er noe feil. Ikkeno hjelp fra International Services? Jeg synes de har vært veldig hjelpsomme jeg (men utrolig sære da). Vet ikke om jeg helt skjønner vitsen med å ringe for kun å spørre om sannsynligheten for å få dra i desember, særlig ettersom vi sikkert får svar på fredag (om ikke i morgen), men hvis du vil kontakte dem så vil jeg anbefale å sende en mail direkte til Emilie Fredonie :) Det fungerte i hvertfall fint for meg. Jeg fikk svar samme dag. Spurte du på intervjuet om å få dra i desember da? :)
     

Share This Page