Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Jøss, nå er det søren ikke lenge igjen til 17. juli :eek: ...Føler at jeg har alt for mye å gjøre før da. Virker som vi er veldig mange jenter fra 88 som drar da.

    Jeg var på ambassaden idag, men synes hun ambassade dama jeg snakka med var litt frekk. Hun drev å lo av at jeg hadde lyst til å jobbe der, og sa "do you really think you'll ENJOY this?" ..."I would hate to work there!" ..erm :mad:
     
  2. -Stine-

    -Stine- New Member

    Hadde du med deg masse klær? er så usikker på hvor mye jeg skal ta med av ting og tang, vil jo helst ha med meg alt!!

    Mange jenter fra 88 ja! føler jo d er en hel haug, og at d er skikkelig mange som skal reise 17. juli, ikke bare jenter 88 da men...

    hun virka ikke særlig koselig nei.. hmm.. hva er d egentli som tar så lang tid på ambassaden? spør de masse spørsmål og sånn eller?
     
  3. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Nei, jeg fikk nesten ingen spørsmål på ambassaden i det hele tatt. Det er bare all køståinga og ventinga som tar tid. Tok tre og en halv time for meg i dag.. Og intervjuet var bare et par raske spørsmål over en skanke mens jeg tok fingeravtrykk. Tok mye lenger tid til enkelte andre da. Men nå er det fiksa ihevrtfall. Når har du intervju da? :)
     
  4. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Fikk du vite svaret med en gang? Om du får visumet altså. Huff.. Føler at det er så unødvendig å dra helt til oslo bare for å ta et fingeravtrykk og levere inn noen papirer.. Jaja Det er jo det som skal til for å fra til Florida.

    Hun hørtes jo direkte frekk ut.. Tror jeg hadde blitt litt sur:p

    Uansett. ¨Nå er det ikke lenge igjen:)
     
  5. -Stine-

    -Stine- New Member

    okey... uff jeg blir så rastløs i sånne køer og når man må stå å vente så sykt lenge!! jeg skal inn 5. juli...

    25 dager igjen! juhuu.. må snart begynne å pakke :D
     
  6. Rikke

    Rikke New Member

    Jeg har ikke så mye klær med meg nei... tenkte at jeg kom til å kjøpe en god del her nede.. og det tror jeg kommer til å stemme også.. var allerde i går på shopping.. hehe ;D
     
  7. -Stine-

    -Stine- New Member

    okey... jeg tro jeg og må begrense meg mest mulig... men d er vanskelig!! hehe..
     
  8. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Virker som de gir visum til disney personer ganske med en gang uten mange spørsmål, det har vel vært en del der. Sikkert derfor det gikk så fort, og vi har jo de papirene fra Disney. Hun dama sa bare at det ville komme i posten om noen dager. :)

    Det var egentlig litt frekt, men tenke ikke mye over det akkurat da. Ville bare blir ferdig :p
     
  9. -Stine-

    -Stine- New Member

    off nå er d virkelig ikke lenge igjen!! blir helt stressa!! men eh.. er d noe spesielt en bør pakke med, bortsett fra klær og sånn..? er redd jeg kommer til å glemme noe viktig... hmm...
     
  10. Rikke

    Rikke New Member

    hmmm... kommer ikke på så mange viktige ting å ta med i farta..
    fødselsattest, forsikringsbevis og alle papirene fra disney... lurt å ha de i håndbaggasjen fordi du må kanskje vise de når du skal inn i landet :)
    Skal si fra hvis jeg kommer på flere ting....

    Haha.. i dag når jeg jobbet kom det plutselig noen folk fra lyngdal... It's a small world after all c",)
     
  11. -Stine-

    -Stine- New Member

    åhåi.. hehe tøft da :p har du kommet inn i commons nå eller?
     
  12. Rikke

    Rikke New Member

    Nei er enda stuck på chatham... de sa ve får flytte om tre uker til... så dere får antagigvis flytte inn dit før oss... :p
     
  13. -Stine-

    -Stine- New Member

    er d mange som er der da?
     
  14. Rikke

    Rikke New Member

    Vi er 6 norske jenter som bor på cq :)
     
  15. Thea

    Thea New Member

    Hei...
    Noen som skal dra 7.august?
     
  16. -Stine-

    -Stine- New Member

    ser ikke ut som om noen skal reise sammen med deg thea :p du blir nok ensom rundt på flyplassene du ja.. hehe du får ta deg en hasjbrownie nede i amsterdam:p haha.. neida bare tuller vettu ;)
     
  17. -Stine-

    -Stine- New Member

    wow bare 6 dager igjen!! begynner dere å bli klare for å reise..?? :D
     
  18. Twen

    Twen New Member

    Herregud!! 6 dager?!?!?! Hvordan skjedde det?? :p Hehehe... Føler ikke at jeg har noe som helst klart jeg. Ikke pakket, ikke fått bekreftet flybillett, ikke oversikt over papirer... Oi sann... kanskje jeg burde begynne snart?
     
  19. -Stine-

    -Stine- New Member

    tida har gått sinnsykt fort! er jo faktisk 8 mnd siden jeg fikk jobben, føler jo tida bare har flydd avsted!! jeg har faktisk begynt å pakke litt, men ikke mye! og de papirene ja.. huff... fikk jo endelig d visumet i dag så nå er d bare å vente på at de skal ringe!
     
  20. Twen

    Twen New Member

    Har dere fått flightinfo? Barbara ringte meg nå!

    Reiser fra Oslo 07.50! via London og Washington før jeg lander i orlando kl 21:37. Laaang dag! Hun sa siden vi var så stor gruppe så har de splittet oss. Så ikke alle kommer på samme fly :( Alle andre som skal på samme fly som meg: Si hei! vil ikke reise alene :)
     

Share This Page