Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. Rikke

    Rikke New Member

    Er det sant at dere er 30 stk som kommer ned nå???
    Spennende å se om alle får plass å på commons... jeg har nettopp flyttet inn dit i dag ;D

    Det er helt sikkert flere som skal reise 7 august... det var ingen andre av de jeg reiste med som var inne på dette forumet. vi var bare seks stykker da til slutt.. hehe
     
  2. -Stine-

    -Stine- New Member

    hmm.. jeg reiser kl 8.50 fra kjevik, og 10.40 ifra oslo! hvem skal reise da..??

    ja d er jo garantert noen som reiser 7.aug, bare tuller jeg vettu... ikkje vell thea.?? hehe..
     
  3. Rikke

    Rikke New Member

    haha.. tror du har samme rute som meg... håper det går litt bedre for dere enn det gjorde for oss :p
     
  4. -Stine-

    -Stine- New Member

    off ja hvis vi må overnatte i washington blir jeg mektig irritert!!! hehe
     
  5. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Jeg drar fra Tromsø 06.50 og fra Oslo 11.50:) Mange som skal dra da?
    Reiser via London og W DC.

    Så nå har du endelig fått leilighet? Så gøy. Fornøyd med de du deler rom/leilighet med?

    Gleder meg skikkelig nå:) (men gruer meg også litt:p)
    Ses i Florida:)
     
  6. ~Kristine~

    ~Kristine~ New Member

    Er det forresten noen som vet hvordan det er med skatt ol?
     
  7. Thea

    Thea New Member

    Hehe.. å jaa.. finner nok ut av d.. får bare spørre noen på flyplassen vis ikke..får jo bare roe ned nervene med en hasj brownie, som du sier .. ellers så får du å vibeke kåmme å hente meg stine..hehe :p blir morro å treffes igjen der nede etter 3 uker ;) Gleder meg :D begynner jo å nerme seg får meg også nå :S
     
  8. -Stine-

    -Stine- New Member

    ja er ikke mange dagene igjen nå thea! nå må for all del ikke trekke deg!! hehe... du SKAL komme.. hehe...
     
  9. Rikke

    Rikke New Member

    Thea hvis du har det skjemaet som du måtte ha med til ambassaden så står det noen navn nederst på den... det gjorde det hvertfall på min... det var slik jeg kom i kontakt med i hvertfall 1. :)

    Med skatt og sånt skjønner jeg ingenting... det er helt mongo her i florida.. heh.. tror de trakk $18,85 fra den forrige paychecken i skatt..... Det som er helt mongo her er at når man handler så står ikke momsen inkludert i prisen... så man må alltid regne med å betale 6% mer enn det det står... ???
     
  10. -Stine-

    -Stine- New Member

    Uæææ reiser jo i mårra! tida har gått syykt fort!!
     
  11. Thea

    Thea New Member

    Ok.. då ska æ sjå på dæn :) hehe.. kan ikkje sei ant ænn at æ grue mæ litt te å ræise aleina :S
    off.. tenk nå he dåkke reist stine å vibeke.. savne dåkke alt :( men treffes heldi vis ijen om ikkje så alt får lenge, så nå e d nertelling på gång heran.. ;) hehe.... Glede mæ te å treffe dåkke ijæn.. :)
     
  12. Oblivion

    Oblivion New Member

    frænkåo! skjer i wales? katti va d du kom tilbake igjen?
    faen at du ikkje e her på lørdag.. blir massive greier.
    snakk om å leie party-telt å shit.
     
  13. FrankieG

    FrankieG New Member

    Ello.. akuratt kommen inn døra.. nokså trøtt å nokså slitn.. kordan va bukta? vildt?
    jobb imårra tili så det e senga nuh.. prates imårra sikkert.. h000y
     

Share This Page