Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

  1. lisem

    lisem New Member

    Ja, var veldig gira på å dra desember, så tror han fikk det med seg ;) hehe.. Ville bare høre hvor mange plasser som var ledige i desember, for å få ett inntrykk av om det var noe sjanse eller ikke.. Er det liksom bare 2-3 plasser kan jeg nesten forberede meg på at det tidligste å dra blir da i februar og da kunne jeg jo blitt med familien til syden i jula.. De måtte bestille i dag, så nå får jeg liksom ikke vœrt med pga Disney er så trege :p hehe..
    Ja, når Emillie er der, er det ikke noe problem med å få svar, men hun er visst borte til neste uke eller noe :-\ Å, JEG VIL HA SVAR I MORGEN!! hehe..
     
  2. lovely

    lovely New Member

    Hmm, nå ble jeg litt redd for at vi ikke før svar før hun er tilbake.. :-\ Det er så slitsomt å vente og ikke vite...
    For hun andre dama kan jo ikke gi oss noe svar. Dårlig hvis vi må ringe dit synes jeg :(

    1 dag til! Eller i dag.. (forhåpentligviiiis!)
     
  3. -Stine-

    -Stine- New Member

    Hallo:)
    nå har vi fått mail om at vi har fått jobben:) 17. juli reiser vi:) noen andre som har fått mail??? weeeeee :D
     
  4. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Yippy!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
    Fikk jobben!!! Endelig!!!
    Jeg drar også på den 17 Juli Stine, så da snakkes vi ;)
    Å, nå ble jeg glad! Så fint å vite at jeg har noe å gjøre neste år!!
     
  5. lovely

    lovely New Member

    FIkk jobb, men ikke utreise før 27. mars.. Det er ikke så mye forskjell frra febrauar, men hvis de sender ut i starten av feb, så blir det nesten to mnd.. :-\ Hmm

    Hva med deg Lise, blir det desember?

    Fint at det har gått bra m alle så langt :)
     
  6. veslem

    veslem New Member

    hei!

    eg og har fått mail idag, avreise 6.Feb ;D
    gler meg... ::)

    nokon andre som skal reisa den dagen?

    veslemøy
     
  7. lisem

    lisem New Member

    JAAAAA!!! ;D
    Jeg får dra allerede om 31 dager!!! 31 DAGER!!! Jeg er så glad.. Fikk beskjeden på tlf nå på jobben.. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg jeg.. hehe..
    5 desember starter noe jeg håper blir en utrolig opplevelse! :D

    Grattis alle sammen! :D ER SÃ… GLAD!! hehe
     
  8. -Stine-

    -Stine- New Member

    Jøss.. så tidlig! du må jo være helt vill av spenning! fytti... det er jo bare en måned til joo!!

    Gratulere alle sammen! gleder meg sååå vilt!
    Klem!
     
  9. lisem

    lisem New Member

    Spent ja.. Er helt omtåket jeg.. Har liksom ikke tenkt på alt som må fikses før jeg skal dra.. Så har litt små panikk nå, men blir godt å rømme fra denne fœle vinteren :) Blir gøy når dere kommer ned da såjeg får hilst på dere! :) Tror ikke det gikk opp for meg at jeg virkelig skal dra før jeg fikk den tlf i dag.. hehe..
     
  10. -Stine-

    -Stine- New Member

    Hehe :) ja d blir jo kjempegøy å treffe alle sammen! ja du er heldig som slipper den kalde vinteren! hehe... :D
     
  11. PcB

    PcB New Member

    Hmmm, fant denna sida i dag. Var på intervju i Oslo 21. oktober jeg og. Fikk jobben og har reisedato 20 Februar. Gleder meg villt :D
     
  12. PcB

    PcB New Member

    Sånn forresten, gratulerer så mye til dere andre og:)
     
  13. -Stine-

    -Stine- New Member

    Trodde vi skulle lage en sånn skikkeling lang side..? ??? hehe...
     
  14. lisem

    lisem New Member

    hehe, ja det ble stille her nå :-\
    Har i hvertfall kommet inn noen nye her da! :D

    Vet dere hva eller?? Jeg drar om 24 dager!!! :eek: Det er helt utrolig!
    Fikk papirer og hefte om alt sammen i posten i dag!! Hjelp.. hehe
    Men det har ikke helt gått opp for meg enda.. tar alt helt med ro.. Må få noen til å dytte det inn i hodet på meg at ting må vœre ferdig fikset snart!
    Gled dere til hefte kommer, masse å sette seg inn i å lese! :-[ Kjedelig.. Vil bare få det fikset for meg så jeg kan dra jeg 8) hehe..
    Dere driver med om dagen da?
     
  15. lovely

    lovely New Member

    Ja, vi skal jo det!

    Og når lise drar, så kan vi jo spørre henne spm som vi lurer på! ;)
    Det er bare så leeeenge til jeg skal dra.... 3mnd etter jul og 3mnd er lenge, altfor leeenge...

    FÃ¥tt bekjed om hva flybilletten koster lise?
     
  16. lisem

    lisem New Member

    Jeg er så glad for at jeg fikk dra i desember, tror ikke jeg hadde klart å vente til februar..hehe.. Eller, hadde vel klart det! ;)

    Jeg får så lite beskjeder jeg.. har ikke fått lest noe av de papirene jeg fikk da, skal sette meg ned å gjøre det i morgen.. Men har ikke fått noe svar på flybillett og betaling.. :-\ hmmm.. Jeg får sende mail til International Services..
     
  17. -Stine-

    -Stine- New Member

    hmm.. du syns det er lenge å vente i 3 mnd.. jeg reiser jo ikke før i JULI! årh.. så lenge å vente... de i klassen min begynner allerede å bli lei av alt florida-snakket mitt.. eneste jeg tenker på for tiden.. hehe... :) kan ikke vente til jeg skal reise...!!!
     
  18. *Cecilie*

    *Cecilie* New Member

    Haha.. samma her =P Du har da i hvertfall ei du drar sammen med, så dere kan jo skravle sammen. Jeg drar alene jeg :p eller sammen med dere da... så blir nok ikke den eneste disney freaken der nede i hvertfall :p... ikke at jeg er så veldig disney freak egentli men... jeg bare googla "opportunities of working abroad", og dette var det første jeg fant.. haha, får takke tilfeldighetene ;D
     
  19. PcB

    PcB New Member

    Det er leenge å vente i 3mnd når du gleder deg no sjukt:eek:)
    Hva var i den der disneypakka? Vil ha den nå, men skulle visst få den rundt juletider sa dem
     
  20. -Stine-

    -Stine- New Member

    hehe ja.... vi måtte ha en florida-kveld i dag for å få snakka ut ;D hehe... blir nok mange av de femover :) ja du hadde flaks med google der ja ;) det må være skjebnen.. hehe...
    PcB, når var du på intervju? tror du satt rett foran oss.. hmm..
     

Share This Page