Arbeidsoppgaver

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by liberal, May 24, 2010.

  1. liberal

    liberal New Member

    Kan noen som er i Disney nå skrive om de forskjellige oppgavene man har?

    Hva gjør man på foreks. Kringla Kafe og Bakeri, Akershus osv...
    Tips, hva man må vite osv...
     
  2. theshox

    theshox New Member

    Usikker om du kommer til å få noe svar på disse spørsmålene... :-\

    Har spurt om dette rundt omkring her i snart et halvt år og ikke fått noe svar om Den Norske Pavillion
     
  3. theshox

    theshox New Member

    Hei igjen Liberal,

    Her er en lenke, pluss et sitat fra noen av forumstedene hvor dette har blitt tatt opp. Igjen, ingenting fra Den Norske Pavillion, men det er vel noe lignende for alle stedene vil jeg tro ;)

    HÃ¥per dette hjelper ;D


    http://www.wdwip.com/smf/index.php?topic=7993.0

     
  4. liberal

    liberal New Member

    hmm... kjipt at det ikke er noen som gidder å skrive noe her da. Jeg skal iallefall ta et grep å gjøre det når jeg drar til Disney i desember...

    Lurte liksom bare på hva man gjør, skal man i bakeriet lage noe mat, eller bare stå der å smile. :p
     
  5. theshox

    theshox New Member

    Jeg tror ingen i noen av pavillionene får lov til å lage mat, da må man nok søke det spesielt som kokk / konditor yrke. Jeg har forstått at man skal stå å selge å være glad i Kringla bakeri :p

    Det viktigste vi må huske på når vi jobber der, er at vi alltid må være glade!
    Det blir ikke noe problem for meg vil jeg tro, siden jeg gleder meg utrolig mye til å komme ned dit å begynne å jobbe :D
     
  6. Linda_

    Linda_ New Member

  7. theshox

    theshox New Member

    Den siden var jo genial!

    Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har funnet den, etter å ha søkt meg i hjel på google :eek:
     
  8. Linda_

    Linda_ New Member

    Jeg husker ikke hva jeg søkte på første gangen jeg fant den. Men så kom jeg på at linken står på norgespavlijongen den gruppa på facebook;)
     

Share This Page