Bra tips til intervju?

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Maiakiskas, Feb 17, 2010.

  1. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    HUff ja. Men hva er det med visa?

    Og vet du hvordan det finker med mobil der nede? må vel kjøpe en der nede regner jeg med;/
     
  2. Linda_

    Linda_ New Member

    Jeg får sånn "disney pakke" to måneder før jeg reiser, der er det info om visa og forsikring. Ambassade time blir månden før jeg reiser. Det blir billigst å kjøpe mobil der nede ja.
     
  3. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Hmm, ok, blir spennede å se om jeg kommer med:)
     
  4. Gunnhild

    Gunnhild New Member


    Er det grusomt viktig å være glad i unger.. ?
     
  5. theshox

    theshox New Member

    Det er nok ganske viktig har jeg forstått. Du vil garantert være omgitt av mange unger, og hvis du ikke kan fordra dem, er nok det et lite problem :/

    Men, når det er sagt, så tror jeg ikke du trenger å elske unger
     
  6. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Er enig med the shox.. Uansett hvilken jobb man har der man kommer i kontakt med masse mennesker, kommer man i kontakt med barn.. Og det er nok ikke noe krav på at man skal bli helt gal hver gaqng du ser en nydelig unge, men at man ikke ber de holde kjeft når de gråter er nok et pluss:p hehe
     
  7. Yasmin

    Yasmin New Member

    Tja, ellers må du late som hvertfall. Du er jo omringet av unger HELE tiden på jobb. SPESIELT om du jobber i food & beverage. Der er det Disney prinsessene holder til og det er sikkert 70% unger som har kledd seg ut som prinsesser og som bare er der for å se de. Og man må jatte med og kalle jentene for "princess" osv osv :p

    Linda: Da drar du sammen med en venninne av meg, 8 juni :) Som for øvrig også heter Linda!! Hehe.
     

Share This Page