F2F intervju Oslo

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by mdj, Feb 5, 2010.

  1. mdj

    mdj New Member

    Såå! Hvem skal på intervju? Selv skal jeg inn lørdag 27 mars, noen andre som skal det? Drar nok inn på fredagen, hva med en samling på peppes eller noe fredag kveld folkens? :D
     
  2. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Hei;) skal inn til Oslo på intervju 27 mars jeg også.. Men kommer inn dit på lørdagen da. :-\
    Men gleder meg kjempe masse, men er også veldig nervøs, for å ikke klare det osv..
    Når tenkte du på å dra bortover til statene?
     
  3. mdj

    mdj New Member

    Prøver få til dette som et slags friår fra skolen :) Så forhåpentligvis drar jeg i løpet av sommerferien ^^ Hva med dere?
     
  4. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Ok. Jeg er ferdig utdannet nå i sommer, og usikker på hva jeg vil videre, så tenkte dette er perfekt for meg nå.. Vurderte å søke for to år siden også, men følte meg ikke helt klar den gangen.. Håper på å dra i september jeg da.
     
  5. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Jeg skal på intervju palmesøndag :p 28 mars. Håper å komme ned i sommerferien 2010, vil ta det som et friår før jeg begynner å studere.
     
  6. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Da kanskje vi sees i statene da ;D
     
  7. mdj

    mdj New Member

    Noen som har fått ordnet politiattest ennå? Var innom stasjonen for par dager siden og ble nektet attest uten noe skriftlig fra de som skulle bruke den. Etter en koselig telefonsamtale ble jeg fortalt at jeg skulle få det på mail dagen etter... men neida :-[ hehe... Noen andre som har fått ordnet noe ennå?
     
  8. theshox

    theshox New Member

    Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få politiattesten hvis jeg tok med Invitasjonsbrevet jeg fikk av Disney. Tok det med til politistasjonen, og da fikk jeg beskjed om at jeg skulle få den om to uker. Dette var en uke siden, så jeg venter i spenning :p