F2F intervju Oslo

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by mdj, Feb 5, 2010.

  1. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Ja jeg har sagt i fra at jeg er villig til å dekke den til, men siden den er såpass langt oppe på ankelen, så håper jeg det ordner seg.. Men skal dekke den til på intervjuet, og heller ta med et bilde av plasseringer og str osv..

    Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å ta fler mens jeg er der nede, men de kommer jo da selvfølgelig til å være på dekkede steder de også :p

    Skal på intervju 27 mars jeg også.. skulle delt telefon nummere, slik at vi kunne holdt litt kontakten før intevjuet, og den dagen, så kunne vi møttes der inne.. Går det ikke ann å sende det på noen personlige brev her inne?
     
  2. mdj

    mdj New Member

    Jeg skal i allefall møte en annen som skal på intervju dagen før (altså ha intervjuet lørdag, men møtes fredag), for å roe nervene litt. Er jo blitt noen folk aktive her på norskeforumet nå også så hva med å møtes på en peppes eller noe slikt (noen med noen gode ideer?) :D

    Kan jo ordne et facebook event eller noe slikt også da? :)
     
  3. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Hadde som sagt vært kjempe koselig å møttes den fredagen, men har desverre lovt meg bort som barnepike for søsteren min, da hu skal til malmø den helga... Men håper jeg møter og får snakket med noen av dere den lørdagen:)
     
  4. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Woho, fikk mitt idag også, tom og fin her også:) hadde fått sjokk om den ikke var den, men er likevel en lettelse:)
     
  5. mdj

    mdj New Member

    Ahh det var synd! Men! Det er sånn privatmelding ting her på det snakkeboblesymbolet på høyresiden av posten! Sender deg mitt nr nå i allefall ;D
     
  6. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Ingen andre som skal på søndagen eller? :-\
    Forresten mdj hvordan får du sånn disneyboks med countdown?
     
  7. mdj

    mdj New Member

    Den får du laget på www.mickeypath.com :-D Nesten litt skummelt hvor liten tid det er til intervjuet nå :eek:
     
  8. harikkenoe

    harikkenoe New Member

  9. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Fikk mld di nå:) Har lagt deg til på facebook:)
     
  10. theshox

    theshox New Member

    SÃ¥ bra ;)
     
  11. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Gleder meg mer for hver dag nå, det er jo under tre uker igjen, og DA går tiden fort fremover:)

    Er nervene deres i høyspinn også eller? ;D
     
  12. mdj

    mdj New Member

    Kommer nesten til å gå alt for fort! :eek:
    Kjenner nervene begynner å komme greit nå.. Men skal bli greit å bli ferdig med det :) Forhåpentligvis går det bra med ALLESAMMEN :D
     
  13. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Får håpe det ;D
     
  14. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Det står at vi skal møte på Norsk Reiselivhoeysskole, Kirkegata 24, 0107 Oslo, det er markedshøyskolen ikke sant? Sjekket og det står at de har reiseliv og de har adresse Kirkegata 24, 0107 Oslo.
    _________________________________________________
    http://www.mickeypath.com/']
    [​IMG]
    [/url]
     
  15. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Hmm det vet jeg i grunn ikke. ¨Må nok være i oslo i god tid, for å finne frem:p
     
  16. mdj

    mdj New Member

    Fra Facebook:

    "Ut å snakke om INTERVJUET??? :) om du vil med ut å snakke med andre som skal på intervjuet er det bare å møte ved traffikanten (den store lysende dingsen i bunnen av Karl Johan rett vet Oslo S). Fredag 26 mars. vi møtes ved traffikanten ***KL 20.00*** fint om du sier ifra om du kommer så jeg slipper å stå der nede helt mutters alene hele kvelden :) "

    :D NÃ¥ er det under en uke igjen!! :eek:
     
  17. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Skule gjerne kommet, men er på hytta da. :(
    Men jeg vet, vel for meg er det en uke da men huff, spennende! Det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på intervjuet.
    _________________________________________________
    http://www.mickeypath.com/']
    [​IMG]
    [/url]
     
  18. mdj

    mdj New Member

    Skal bli godt å få det overstått hehe :p Hatt to mareritt om det intervjuet jeg da... :p et hvor jeg plutselig ikke kunne engelsk, og et annet hvor jeg hadde glemt alt av papirer og alt mulig, har jo våknet med puls langt oppi skyene :p
     
  19. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Marius! Ikke skrem meg sånn da:p haha.. Får noen tanker selv om dagen, om at det kommer til å gå dritt;/ huff.. Er så glad for at jeg har mye å gjøre denne uka, så tiden går "litt" fortere.. Wææææ, gruer meg skikkelig;/
     
  20. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Det verste er at når intervjuet endelig er overstått så kommer vente-på-svar perioden :S
    Er redd for at den ventetiden kommer til å bli minst like ille :-[
    _________________________________________________
    http://www.mickeypath.com/']
    [​IMG]
    [/url]
     

Share This Page