F2F intervju Oslo

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by mdj, Feb 5, 2010.

  1. liberal

    liberal New Member

    woho! Fikk mail i dag om at jeg fikk jobben, det hadde jeg aldri trodd. Er uansett kjempeglad!! :D

    Avreise om akkurat 8 mnd, 7. desember 2010.
     
  2. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Kom på venteliste jeg og :/
     
  3. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Har ikke aning om hvor lang tid det tar jeg.. :/ er bare livredd for å ikke få no dato;/ Liker dårlig å stå på den ventelista;/
     
  4. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Enig, det er ufattelig kipt å vente skikkelig lenge og så ikke få no dato :-[
     
  5. mdj

    mdj New Member

    Såså folkens! Dette går nok veien for oss alle =D Og til slutt så er vi naboer ;D
     
  6. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Liker positiviteten din MDJ :) Vi SKAL ned og ha det beste året noen sinne:)
     
  7. Linda_

    Linda_ New Member

    Håper dere får dato snart ;)
     
  8. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    takk, det håper jeg også:)
     
  9. kaliine

    kaliine New Member

    Fikk jobben på merch! reiser ned 13.juli jeg også..

    Dette skal bli bra;D
     
  10. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Kjenner det at jeg begynner å miste troa på å havne av ventelista ;/
    Det er SÅ deprimerende å vente, og i den forstand måtte sett livet på "vent" frem til jeg har no svar :mad:
     
  11. mdj

    mdj New Member

    Rolig nå, det har gått 13 dager, husk lista gjelder helt til desember, er nok flere som finner ut de ikke kan, og noen som blir hivd ut der borte! ;-) Har en god føllelse på at det kommer noe denne uka eller neste. Ellers kommer det noe en annen uke ^^ Stress ned! Er ikke værre enn å prøve igjen! ^^
     
  12. liberal

    liberal New Member

    Stå på! Ventelisten blir stadig mindre, og flere kommer med...
     
  13. eliseulv

    eliseulv New Member

    Jeg har sendt 2 mailer til de for å spørre om de vet ca. hvor lang tid det tar før man får avreisedato.
    Litt kjedelig å ikke ha noe å gjøre og ikke vite om man drar om 2 månder eller 6...
    Satser på å snart få en dato :)
     
  14. mdj

    mdj New Member

    Ser ikke ut som det har vært for mye som har skjedd med ventelista på en stund nå! =0

    Får håpe det kommer noe om ikke så altforlenge! =D
     
  15. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Får håpe det! Siden jeg bare kan i sommerferien begynner jeg å bli skikkelig nervøs for ikke å komme med :-[
     
  16. mdj

    mdj New Member

    Samme her, men vurderer å la disney "bestemme" om det blir lærling eller påbygg på meg ettersom når jeg blir tilbudt dato. Men vi får ha motet oppe folkens! Jeg vil i allefall bli skuffa om jeg ikke ender opp med å dra! :p
     

Share This Page