heia:)

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by IngridElisabeth, Jul 23, 2010.

?

nån som kan hjælpe?

  1. hjelp

    0 vote(s)
    0.0%
  2. norwegian

    0 vote(s)
    0.0%
  1. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

    heija:)
    e det nån her som har fått disney package papiran og i så fall, korr lang tid tok d før du/ dokk fikk dem?
    e d flere her som reise den 17 August?
     
  2. mdj

    mdj New Member

    Jeg reiser også 17 august ;D

    Har ikke fått noe pakke ennå selv, men regner med den er rundt hjørnet ^^
     
  3. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

  4. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Det er mange som reiser 17 august, inkludert meg xD Har heller ikke fått disneypakken, men håper den kommer snart!
     
  5. mdj

    mdj New Member

    Ingen pakke i dag heller gitt :eek: Løper i rekord fart ut til postkassa hver dag hehe :p

    Men begynner det ikke bli litt smått med tid i forrhold til visum åsånt? ???
     
  6. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Jeg har fått pakken, men ikke visumsinnformasjonen, det står at den kommer senere :S Er bekymret for visumet, er skikkelig kipt om det ikke ordner seg!

    Siden jeg har fått pakken, får du sikkert din snart mdj ;)
     
  7. mdj

    mdj New Member

    Da var den endelig kommet :)

    Deilig å se bitene falle litt på plass her nå! Nå er det bare 3 uker igjen ;D
     
  8. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    ^^
    SÃ¥ bra!

    Hvis jeg bare kunne få den visainnformasjonen snart så hadde jeg følt meg litt roligere, er det noen som har fått den ennå?
     
  9. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

    e d nån som vet ka tid man får den visainformasjon og må man betale 100 dollar før man drar te Florida????
    kjenne stresset begyne og komme i stor hastighet no!!
    syns dem e træg
     
  10. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Enig^^, de burde sende oss innformasjonen vi trenger, det er jo bare 3 uker igjen til vi drar. Vet ikke når visainnformasjonen kommer, men vet at man må betale 100 dollar før man drar til Florida.
     
  11. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

    aha:)
    begynte å lure på d dær:)
    takk førr svaret:)

    håpe vi møtes på gardermoen:)
     
  12. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

    e d nån her som har prøvd å logge sæ på dn internett sia som sto i eine brevet og e d dt numre som står i brevet man ska bruke som passord eller e d det dem ska sende?

    å e d nån som har betalt 100 dollar og i så fall, betalte du/dokk d me visa kort eller kreditt kort???
     
  13. harikkenoe

    harikkenoe New Member

    Vi møtes sikkert på gardemoen :D

    Er ikke helt sikker på det med innloggingen, men jeg har bestemt meg for å vente med å betale de 100 dollarene til jeg er sikker på at visumet er i orden.
     
  14. IngridElisabeth

    IngridElisabeth New Member

    :)

    nån som har facebook her? :) :)
     

Share This Page