Hva skal jeg gjøre??

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Kandidaten, Jan 8, 2009.

  1. Kandidaten

    Kandidaten New Member

    Ganske dårlig aktivitet på forumet her for tiden, men fyrer av med et spøsmål igjen allikevel.

    Gjelder jo detta med alder ogsånn. Har planer om å reise i aug(skal sende inn nå så jeg kommer med på intervjuene som er nå snart). Jeg fyller 20 i okt. i år og vil med andre ord ikke være 21 før en liten stund etter jeg har kommet hjem igjen! Jeg er jo som norsk ungdom flest og vil feste så masse som mulig, noe jeg har forstått og sett bilder og videoer fra commons at det er mye av! :)

    Men hvordan er det for "under age" folket da? Frister lite å være en 20 åring som må gå å gjemme seg for å drikke altså, det blir litt for fjortiss for meg. Lønner det seg kanskje å vente et år da? Vil jeg få mer ut av ting da eller spiller det ingen rolle og det går greit uansett.

    Hva slags erfaringer har folk, spesielt dere som har vær eller der som er under 21?! Vil jo reise nå så fort som mulig, men samtidig vil jeg jo at dette året skal bli uforglemmelig og at jeg får vært med på alt!
     
  2. teresemor

    teresemor New Member

    jeg ahr hørt at hvis de som er under 21 blir tatt med å holde noen andre sin drink om så så blir de sendt hjem, så vil tro det er lurt å tenke over dette. Men jeg har ikke vært der og kan hende at det går helt greit bare du er obs og passer på at du ikke blir sett :)
     
  3. Chazran

    Chazran New Member

    enkelt og greit bruk sunn fornuft så går det heeeeelt fint ! er alltid noen som er mindre smarte og utsetter seg sjøl for større farer som underage når det gjelder drikking og da er det dems problem... bare fæst med måte og bruk sunn fornuft .. blir jo bare fæster på commons for dere da eller bennigans ;) men ja dere går glipp av utallige mye kule fester som underage !

    men sånn er livet det blir nok et fantastisk år for dere også skal dere se "!
     
  4. holst88

    holst88 New Member

    Re: Hva skal jeg gjøre??

    Jeg fyller 21 i begynnelsen av september.. jeg TROR, og da mener jeg TROR, at jeg skal prøve å holde meg i skinnet med drikkinga @ the commons. men skal definitivt drikke hos tremenningene mine som heldigvis bor litt vekke fra Orlando :)

    Men 13.september.. da blir det request om å bli flyttet til drikke kompaniet :)

    Jeg har hørt at det er noen som har blitt sendt hjem bare ved å holde alkohol, til og med uåpne flasker :S .. men.. det er massevis å gjøre i USA selv om man er under 21.. jeg har hørt av folk som er under 21 at de har hatt det beste året i sitt liv, og at det er ingen problem og drikke utenfor WDW så lenge du klarer å holde deg i skinnet å ikke bli tatt av politiet på noen vis. Private fester utenfor WDW funker fett..har jeg hørt da..
     
  5. Chazran

    Chazran New Member

    festene i norge og usa går ikke ann og sammenlignes engang...

    security kan være jævlig nazi når det gjelder holde en øl når man er underage.. men de skal ta deg på fersk gjerning hvis de skal kunne terme deg ... så ække noe stress egentlig !
     

Share This Page