hvordan følte dere intervjuet gikk?

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by gelatogirl, Mar 21, 2009.

  1. gelatogirl

    gelatogirl Guest

    nå som intervjuet er overstått for mange av oss, hvordan følte dere at det gikk?
    Jeg syntes det er en utrolig lettelse og ha fått det overstått, intervjueren min var helt fantastisk koselig - jeg hadde hun Jeni og det var ikke så ille som jeg trodde, og de lar jo en få tenke på gode svar hvis en trenger det, var så deilig at de ikke bare skulle ha svar med en gang! skikkelig chill med sånne folk :D
     
  2. sinthesparky

    sinthesparky Member

    Jeg har en viss følelse om hvordan det gikk, men av erfaring velger jeg å ikke stole på den, og venter heller på tilbakemelding.
    Hun som intervjuet meg var forøvrig veldig koselig, og hun var relativt lett å snakke med, selv om jeg sikkert kunne formulert meg ti hakk bedre.

    Men det er uansett godt å få det overstatt. Tenker jeg kjører med egen bil til Oslo neste gang for å hente VISA om jeg skulle være så heldig å komme med. :)
     
  3. pcbph

    pcbph New Member

    Huff jeg misunner ikke dere denne ventetiden! Jeg sjekket mailen min HVER dag etter intervjuet. Var et HELVETE. Var livredd for å ikke komme med. Helt til en morgen jeg sto opp og så mail fra Megan. "congratulations!!!!!" :) Tok 8 dager før jeg fikk svar.

    Håper det gikk bra på intervjuene deres :)

    Hilsen jenta som reiser ned om noen uker.
     
  4. nordeng

    nordeng New Member

    synes det gikk ganske bra egentlig:) han karen var dritkul egentlig, null stress å snakke med han i allefall... men opp til dem om jeg blir med eller ikke... håpe på det beste og forvente det værste:p
     
  5. Cathrine

    Cathrine New Member

    Jeg synst det gikk helt greit, men kunne sikkert gått mye bedre. følte ikke eg fikk sakt så mye om norge og sån. fikk litt hjerneteppe. så har egentlig en dårlig følelse :(
    eg ble intervjua av han mannen eg og. OG eg møtte han senere på kvelden i 12 tiden på karl johan og han sa hei. vet ikke helt om det var positivt eller negativt...hehe
     
  6. christel

    christel New Member

    Syntes det gikk helt greit, men kunne absolutt gått bedre... Følte det ble så stress, fikk liksom ikke sagt så mye om Norge, og burde ha svart myyye bedre på spørsmålene.....var litt nervøs :-\ Har egentlig litt dårlig følelse nå, men håper inderlig at jeg kommer med... Jeg har jo sååå lyst! ;D
    Skrev at jeg kunne reise mellom midten av august-midten av november.

    Nå blir det gøy å vente i hele 10 dager for å se om vi kommer med haha ;)
     
  7. rixt

    rixt New Member

    Følte at det gikk greit. Gidder ikke å ha store forhåpninger for man vet jo ikke om man får jobben eller ikke. Er det noen som vet hvor mange personer de bruker å ta inn?
     
  8. Frenpie

    Frenpie New Member

    Eg hadde ho dama som ikkje var Jeni. Synes eg såg det på ho at ho ikkje syntes svare mitt om Noreg var noko bra :-\ Eg syntes ikkje intervjuet var noko avslappande, men det var nok mest fordi eg var nervøs. Har egentlig ikkje noko god følelse, sjølv om eg forsjåvidt svarte greit på fleire andre spørsmål. Gruer meg litt til å få e-mailen...
     
  9. christel

    christel New Member

    Da hadde jeg samme dame som deg Frenpie, og føler akkurat det samme som deg.... Vennina mi var hos han mannen, og det gikk visst kjempebra.... Gruer meg skikkelig til å få mailen, for jeg aner rett og slett ikke åssen det gikk, hva hun dama syntes..... :-\
     
  10. rixt

    rixt New Member

    Hadde samme dame som dere over her. Hun virket ikke så entusiastisk som de andre og heller ikke så intressert
     
  11. sinthesparky

    sinthesparky Member

    Jeg ble også intervjuet av hun dama "som ikke var Jeni". Følte ikke at hun virket uentusiastisk, men heller ikke overentusiastisk. I følge kommentarene hun kom med underveis vil jeg tro det gikk relativt bra, men det er nettopp på grunn av at det er relativt jeg velger å ikke å store forhåpninger.

    Det virket som om intervjuet kun varte i noen få minutter, og etter 4 spørsmål sa hun at det var alt hun ville spørre meg om, men på en måte som ikke nødvendigvis betyr at det var noe negativt.

    Uansett, av erfaring vet jeg at det ikke gjør meg noe godt hvis jeg går rundt og dveler på hvordan intervjuet gikk. Det gikk som det gikk, og hvis Disney dama er fornøyd kommer jeg med, hvis ikke - synd, trist, leit.
     
  12. rixt

    rixt New Member

    Jeg føler at jeg gjorde mitt beste og mer kan jeg jo ikke gjøre :)

    Jeg gidder heller ikke å tenke på det, venter bare spent på mailen som sier om jeg har kommet inn eller ikke.
     
  13. Frenpie

    Frenpie New Member

    Bra det er flere som føler det samme som meg, at det var vanskelig å vite om ho var fornøyd eller ikkje, da er det lov å håpe at det ikkje var meg det var noko "gale" med, med bare at ho ikkje er så lett å lese. Eg hadde også håpt på fleire spørsmål, og vist eg skulle ansatt nokon ville eg ha spurt fleire og andre spørsmål, men det må jo vare ein grunn til at ho stilte dei spørsmåla ho gjorde. Men eg kjenner at eg ikkje venter så "intenst" på mailen som eg nok hadde gjort om eg følte det gjekk bra. Men håper virkelig eg kommer med :)
     
  14. rixt

    rixt New Member

    Så klart håper jeg at jeg kommer inn. Dette er noe jeg virkelig har lyst til og drømt om lenge å gjøre. Har bare ikke så veldig god tålmodighet ;D
     
  15. sinthesparky

    sinthesparky Member

    Ja, kanskje hun tenkte "ubrukelig kanditat" og ikke orket flere spørsmål. :p

    Men fra spøk til revolver. Hvilke spørsmål fikk dere?
     
  16. rixt

    rixt New Member

    Hun spurte meg:

    * Hvorfor jeg ville jobbe for Disney
    * Om jeg hadde vært i Disney World før
    * Hvilke land jeg har vært i
    * Om jeg har bodd alene noen gang
    * Om jeg har bodd i utlandet
    * Hvordan jeg kom til å takle det å bo i et annet land
    * Om jeg var rede for å flytte hjemmefra
    * Hvordan jeg kom til å takle bråk som kunne oppstå mellom jentene der man skal bo og hvordan jeg ville ha prøvd å løse det.
     
  17. sinthesparky

    sinthesparky Member

    Fikk mye av det samme, med noen modifikasjoner, samt spm om Norge.

    Var litt merkelige spørsmål spør du meg, ser feks ikke helt sammehengen mellom jobb i WDW og hvilke land jeg har vært i.
     
  18. rixt

    rixt New Member

    Var kanskje det, men de må vel ha en grunn for å spørre om det.
     
  19. sinthesparky

    sinthesparky Member

    Får en ekkel følelse av å tenke på det. Får heller jobbe hardt frem til jeg får mailen og ferie/sutre når den ligger i innboksen. ;)
     
  20. rixt

    rixt New Member

    Det er vel kanskje det beste man kan gjøre. Kan ikke gjøre noe mer enn å vente... :-\
     

Share This Page