intervjuer 2009

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by gelatogirl, Dec 20, 2008.

  1. gelatogirl

    gelatogirl Guest

    Noen som har hørt noe om når intervjuene vil bli holdt? Jeg har lest de pleier å bli holdt rundt mars... det er så lenge til så håper noen kanskje har hørt noe hvisking og tisking om tidligere intervjuer :D før det blir holdt litt tidligere i år

    Og ca hvor lenge før intervjuet i Oslo var det folk hadde telefonintervju? sendte inn søknaden min slik at jeg akurat missa intervjuet i oktober så jeg er litt trøtt av å vente nå hehe
     
  2. Chazran

    Chazran New Member

    Antagelihvis grunnen for at du ikke har fått tlf intervju er fordi jobben i orlando er overstaffed...

    når jeg var der fra feb07-mars08 sendte jeg søknaden min i desember og fikk telefon intervju 1 uke etter jeg hadde søkt og reiste 2mnd etterpå !

    var selv på intervjuet i oktober og reiser tilbake 9 juni så gleder meg til det !
     
  3. Kandidaten

    Kandidaten New Member

    når er så søknadsfristen for intervjuene i slutten av Mars? :)
     
  4. gelatogirl

    gelatogirl Guest

    grattis med det ^^ og takk for svar for bare smøre meg med tålmodighet og vente på mars hehe
     
  5. renate86

    renate86 New Member

    21. mars er intervjuene :) vet ikke fristen
     
  6. Ssyynnee

    Ssyynnee New Member

    Hallo:) Er ny her!

    Til "erfarne" Disney-folk; hva spør de om i telefonintevjuet? Har det MYE å bety hva vi svarer? shit, gruer meg litt! Tenker nemlig å søke jobb. Høres så morro ut:)
     

Share This Page