Intervjuer i oktober

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Dwea, Jun 7, 2009.

  1. andyher

    andyher New Member

    Det er jo veldig greit med telefonintervju, så slipper du å dra inn til byen! Når er det folket tenker å dra inn? Jeg ble faktisk ringt for 5 min siden, og dem lurte på om jeg hadde mulighet til å komme inn enten i oktober, november eller desember :p Hadde vel egentlig ikke noe planer om å dra inn før 2010 hvis jeg skulle få jobben men det får jeg bare ta på intervjuet!
     
  2. D.Eduts

    D.Eduts New Member

    Vel da er det på tide å spørre dere.

    Iom at V1 forumet ikke er så altfor kjent for å være aktivt lurer jeg på om kanskje et par intervjuer vil få opp gleden for dere gjenværende på V1 til å bli litt mer skriveglade igjen.

    Men da vil jeg høre fra dere. Er dette interresangt i det heletatt med nye intervjuer? Hvem vil dere eventuellt høre fra osv?

    Tenkte på et enemy vrs enemy typisk intervju hvor man kjører kjappe svar mot hverandre. Men da vil jeg først vite om det i det heletatt er interesse for dette.

    Kom med forslag og innspill.
     
  3. andyher

    andyher New Member

    Jaja folkens, da var intervjuene over. Hvordan gikk det?
     
  4. Link

    Link New Member

    :) ja deilig.
    Tror det gikk ganske greit.. Men får vente å se..
    Hvordan gikk det med deg? Var du der på Lørdag eller søndag?
     
  5. andyher

    andyher New Member

    Gikk vel greit nok ja, men kunne absolutt gått bedre.. Jeg var der på lørdag. Hva med deg?
     
  6. Link

    Link New Member

    Ok. Var der på Søndag jeg.søkte du food eller?
    Var det mange der på lørdag? var vel ca 30 -40 stk på søndag!!
     
  7. andyher

    andyher New Member

    Okei :) Jeg søkte også food! Er jo trossalt der man tjener penger, selv om det virker som det er hardt arbeid! På lørdag var det ca 70 stk.. Så da er det vel totalt godt over 100 søkere.. Spørsmålet er hvor mange jobber det er da..?
     
  8. Link

    Link New Member

    Oi så mange ja.. Ja har hørt man brått kan tjene ganske bra der.
    Spurte han intervjueren og han sa det var ett veldig bra tidspunkt å søke på fordi de trengte mange folk
    nå:)Så vi får krysse fingrene:)
     
  9. andyher

    andyher New Member

    Ok det hørtes bra ut ;) Jeg vet rett og slett ikke hvordan intervjuet mitt gikk, følte at han for det meste satt å noterte det jeg sa, med lite øyekontakt. Men på slutten begynte han å fortelle om jobben osv og da var det forsåvidt litt lettere å prate med han!
     
  10. Link

    Link New Member

    Ja akkurat sånn var det med meg også..
    Når er det du kan dra nedover om du får jobben da?
     
  11. andyher

    andyher New Member

    Jeg kan egentlig dra når som helst i 2010.. så jeg satt meg opp fra februar til juli :p Hva med deg? Og vet du når vi får svar?
     
  12. Link

    Link New Member

    Jeg satt meg også opp mellom feb og juli.. :)
    ja de sa at vi skulle få svar før 2 november!!!
     
  13. renate86

    renate86 New Member

    Anbefaler å søke for 1 år... vært her nå 7 mnd, og alle jeg kjenner som har søkt for 6 mnd angrer og vil være lengre, og prøver extende programmet sitt...

    Bedre å søke for 1 år, og heller reise hjem tidligere om man vil... 6 mnd går fort!
     
  14. andyher

    andyher New Member

    Ser den Renate. Var egentlig innstillt på 6 månder først, men er helt klart mest innstillt på 1 år nå. Får bare håpe jeg får jobben.

    Er det noen som har hørt noe? Trodde vi skulle få svar i begynnelsen av denne uken jeg ???
     

Share This Page