New Norwegian Language Forum

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by vistaway, Mar 7, 2007.

  1. Celephaïs

    Celephaïs New Member

    ok, hade det bare vært så lett så...

    men, nei, trur jeg bare får byne på skolen i herrrrlige TX.. så fremt jeg kommer inn da...
    ellers ere rett til Mickey Mouse and magic making
     
  2. Askepott86

    Askepott86 New Member

    Okey,nå er jeg tilbake med flere spørsmål her ;D Si jeg reiser ned i juni,er jeg der akkurat et helt år da?Sånn at jeg er tilbake til akkurat samme dato i juni 2009?Syns jeg har sett noen som reiste hjem en mnd før eller noe lignende.Å hvis jeg vil bestiller billett selv, holder det bare å sende en mail eller ringe å si det da?
     
  3. Celephaïs

    Celephaïs New Member

    Hvis du vil bestille sjøl så bare ringer du folka og sier fra til dem.
    Det spørs helt hva du ba om når du var på intervju, ba du om å reise på et 12 mnd'er langt opphold, så bliru der i 12 mnd'er.
    Det er bare at mange skal begynne skole, derfor drar de tidligere. Dette er ikke tillat av Disney da, så da betaler ikek de for reisa hjem. Men hvis man søkte på et 9 mnd'er program f.eks. drar man etter ni mnd'er.
    Eller man jobber faktisk ikke der et helt år. Man jobber bare der i 51 uker.
    Så hvis du søkte på et 12 mnd'ers opphold og drar i juni, og alt går bra der borte, og du ikke blir sparka, kommer du tilbake til norge ganske nærme 365 dager seinere.
     
  4. teresemor

    teresemor New Member

    Lite aktive normenn her gitt... hmmm
     
  5. Celephaïs

    Celephaïs New Member

    Ja, sjer med nordmenna?
     

Share This Page