noen som reiser 1. februar 2011??

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by emj1991, Jan 3, 2011.

  1. emj1991

    emj1991 New Member

    jeg reiser 1. februar 2011, er det flere ? :)
     
  2. mertal

    mertal New Member

    Ja, jeg drar da også. Hva slags posisjon skal du ha?
     
  3. theshox

    theshox New Member

    Hei hei, og velkommen til Norway Pavillion!

    Jeg er her nede naa, og et tips hvis du vil finne ut hvem og hvor mange nordmenn som skal ned. Saa bor du sjekke det skjema du fikk fra amassaden ;) Der er det en liste med mange navn, og de kan du soke opp paa Facebook. Det var slik jeg ble kjent med de som dro nedover :D

    Blir artig og faa flere ned hit!

    Hva er posisjonene deres? Jeg er F&B ;)
     
  4. Imyll

    Imyll New Member

    Hei! Jeg reiser ned 22 Mars. Skal jobbe med Merchandise. Kjenner ingen som skal ned eller som jobber der. Hadde vert fint og bitt kjent med noen før jeg reiser. Add med på facebook om noen vil. Gunnhild Davidsen
     
  5. emj1991

    emj1991 New Member

    Okei:) jeg sendte også en mail om spm. om det var mulig å få en oversikt over hvem som reiser samme dag som jeg:) Men skal sjekke det ut
    åja, jeg skal jobbe i F&B, gleder meg veldig nå! kjenner at jeg lengter vekk fra kulda!!
    Siden du jobber der nede allerede kan du vel fortelle litt om åssen det er?:) var det vanskelig å finne frem første dagene? Spesielt den første?:) Og er det vits å pakke masse, eller får vi tid til å handle nødvendige ting? er det lett å bli kjent med menneskene og et så stort sted? er ganske nervøs, har aldri reist så langt før.:)

    Jeg tror jeg la deg til Gunnhild!
     
  6. emj1991

    emj1991 New Member

    Har du forresten fått noen info. om selve reisen mertal? tid og sted bl.a?:) hvilken posisjon skal du ha?
     
  7. marenerl

    marenerl New Member

    Hei!
    Jeg reiser nedover 22.mars!
    men jeg bare lurer på det med bestilling av flybilletter..
    fordi jeg finner billetter som koster over 10 000 og tar meg til Orlando International Airport, men så finner jeg også billetter som koster under halvparten av de men de tar meg bare til Sanford Airport som (i følge google maps) ligger rundt 30-40 min unna Orlando Int.!

    For andre som skal dra er det bare å ta kontakt på facebook :)

    Skal forresten jobbe i Food & Beverages!

    Maren Brodahl Erlien
     

Share This Page