Noen som søker seg til intervju i oktober?

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by snyflyet, Jul 7, 2010.

  1. snyflyet

    snyflyet New Member

    Hei!

    Bare lurte på om det var noen som allerede hadde søkt, og fått noen tilbakemelding angående intervju i oktober? :)

    Skal søke nå, håper jeg kommer med selv om jeg måtte takke nei sist gang.. :-\
     
  2. Siljee

    Siljee New Member

    Re: Noen som søker seg til intervju i oktober?

    .
     
  3. daddas1

    daddas1 New Member

    Re: Noen som søker seg til intervju i oktober?

    .
     
  4. snyflyet

    snyflyet New Member

    Fått bekreftet at jeg skal på intervju lørdag 23.oktober.. :)
     
  5. Yasmin

    Yasmin New Member

    Jepp, skal på intervju 23 oktober jeg og :)
     
  6. snyflyet

    snyflyet New Member

    Da sees vi der! :)
     
  7. MariaVictoria

    MariaVictoria New Member

    Hei! Jeg skal også på intervju den 23. okt :p Noen som vet hvor mange som skal på intervju? ^^ Grugleder meg skikkelig ! :D
     
  8. snyflyet

    snyflyet New Member

    Aner ikke.. :p Men gleder meg jeg og!
     
  9. emj1991

    emj1991 New Member

    Jeg skal også på intervju 23.:) Men jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på;
    Er det mulighet for å få opphold fra og med januar 2011 til og med frem til sommeren? Altså et halvt år?
    Eller er det kun mulighet for å få et års opphold fra og med sommeren?
    Er det vanskeligere å få jobben dersom jeg spør om et halvt år? Lurer veldig på dette... Er nemlig det som passer meg best, men vil ikke gjøre det vanskelig for meg selv.. ???
     
  10. Yasmin

    Yasmin New Member

    Det var en periode hvor de hadde 6, 9 og 12 mnds program, men jeg tror de har sluttet med det og bare har 12 mnd nå. Du kan jo alltids ta 12 mnds program og bare stikke etter 6 mnd. De kan jo ikke stoppe deg. Jeg har vært der før og kjenner et par som dro da. Men da må du bare være forberedt på å kanskje ikke få jobbe for Disney igjen, hvertfall ikke på noen år.
     
  11. snyflyet

    snyflyet New Member

    Hva gjør jeg hvis jeg ikke kan ta med meg kopi av gyldig pass? Har bestilt det, men tror ikke jeg får det før fredagen.. Kan jeg bare gå innom politistasjonen og få en kopi av ett eller annet? :-\
     
  12. Yasmin

    Yasmin New Member

    Oi det vet jeg ikke :/ jeg hadde mailet de med en gang. kaanskje du kan få sendt inn kopier i etterkant (slik som jeg må gjøre med rullebladet mitt)
     
  13. snyflyet

    snyflyet New Member

    Åh, at det er mulig!! Har sendt de mail nå, håper det funker å eventuelt ta kopi av det gamle passet mitt eller noe..
     
  14. snyflyet

    snyflyet New Member

    Skal bestille hotell nå, i siste liten, men lurer på om noen har erfaringer fra Børsparken? er så lite kjent i Oslo, men ser det er temmelig nært hvor intervjuet skal holdes..
     
  15. patrick89

    patrick89 New Member

    Det er ingen problem å sende inn kopi av gyldig pass i etterkant av intervjuet :) Lykke til på intervjuet!
     
  16. liberal

    liberal New Member

    åssen gikk det?
     

Share This Page