Norsker i 2010?

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Eirin, Nov 16, 2009.

  1. theshox

    theshox New Member

    <--- Se på personlig melding :p (27. mars)
     
  2. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Haha så ikke det jeg :p men da sees vi nok 27. mars da :)
     
  3. theshox

    theshox New Member

    Det gjør vi nok, er utrolig spent :D
     
  4. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Det er vi fler om :D
     
  5. liberal

    liberal New Member

    Avreise 7 desember 2010. (8 mnd akkurat)
    Varighet: 12 måneder
    Avdeling: F&B

    Gleder meg sykt!

    Hvis noen vil addes på facebook eller noe, så heter jeg Alexander Sjursæther.
     
  6. eliseulv

    eliseulv New Member

    Jeg fikk også jobben, hurra ;D
    men har ikke fått noen avreise enda.
     
  7. liberal

    liberal New Member

    Fikk alt i en mail jeg:
    Congratulations!!!!

    On behalf of Walt Disney World, we are happy to let you know that you have successfully passed your interview for the Walt Disney World International Cultural Representative Program!

    Walt Disney World has a departure date for you on December7th, 2010 for 12 Months and for a Food and Beverage Position in the Norwegian Pavilion.

    Please let us know by email before April 12th if you want to accept this position & confirm your departure so that we could explain you the departure process.
     
  8. eliseulv

    eliseulv New Member


    eg fikk dette, veldig kjedelig, hehe;

    Dear Candidate,

    Thank you very much for participating in the Walt Disney World recruitment.
    We enjoyed meeting you and learning more about your home country.

    On behalf of Walt Disney World, we are happy to announce you that you have successfully passed your interview for the International Cultural Representative program.

    For the moment, we are unable to give you a departure date as none are available. It may take some time (some weeks or months) before we have a cancellation or more available positions. Please be sure we will call you as soon as an available position comes up to give you a departure date and explain the departure process. In general, depending on the cancellation, we try to make offers at least 2 months before the departure in order for you to get organized.
     
  9. minnimus

    minnimus New Member

    13 juli reiser jeeg ;D
     
  10. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Eliseulv, jeg fikk den samme mailen som deg.. Det er fler av oss der ute:p hehe.

    Men ble så usikker på om jeg hadde fått jobben eller om det ikke var garantert ennå.. Men sendte spm til Corinne, og da sa hun omtrent det samme som forrige mail, at jeg hadde successfully passed my interwiew, men at de desverre ikke hadde noen av reise dato enda.. Så hun oppklarte ikke stort.. Men vi ahr jo fått den, må bare vente litt... Eller?? :/
    Huff blir nervøs jeg;/
     
  11. eliseulv

    eliseulv New Member

    haha, bra jeg ikke er den eneste.
    bare håper vi ikke må vente i flere månder...
    jeg sendte en mail og spurte om de visste ca. hvor lang tid det ville ta, så håper jeg får et bra svar :)
     
  12. FrankieG

    FrankieG New Member

    Reiser for 2.dre gang nå 8.juni.. Blir bra :)
     
  13. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    forbereder meg på at det kan ta LANG tid jeg:p Bedre det, enn å bli gal av vente tid:p

    Gratulerer med jobben:)
     
  14. liberal

    liberal New Member

    Det er sykt stress å vente på å få reise! Det hadde vært stress å måtte ventet 2-3 mnd til sommeren, men jeg skal jo ikke reise før om nesten 8 mnd, fy søren. Hva skal jeg gjøre i mellomtiden?
    :) ;) :D ;D :mad: :( :eek: 8) ??? ::) :p :-[ :-X :-\ :-* :'(
     
  15. Maiakiskas

    Maiakiskas New Member

    Hmm jeg skjønner deg godt liberal.. ;)
    Men er nesten verre for oss som ikke vet noen ting ennå, som står på ventelista..
    Er helt forferdelig!!!!!! ;(
     
  16. Linda_

    Linda_ New Member

    Den vente tiden går plutselig veldig fort! Fant ut i november, om 8 lørdager reiser jeg:D
     
  17. lunidesu

    lunidesu New Member

    jepp begynner 21 september !!! gleder meg syyyykt
     
  18. lunidesu

    lunidesu New Member

    jobber i food and beverage:D
     
  19. Fredrik

    Fredrik New Member

    Skal reise ned 13.juli, gleder meg. :)
     
  20. viic

    viic New Member

    Reiser ned 13. juli jeg og :)
     

Share This Page