Oslo-Intervju den 25./26. Oktober

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Aladdin, Sep 23, 2008.

  1. Aladdin

    Aladdin New Member

    Tja, da tok jo dette eventyret fort en 'turn for the worse', for å si det sånn.

    Tenkte det ikke var værre enn å møte opp personlig til politiet og si: "Hei, får jeg rullebladet mitt?", vise ID, osv...
    Men neida...
    Tre uker tar det...
    Det visste jo ikke jeg...

    Så er litt deppa nå :(
     
  2. renate86

    renate86 New Member

    Tre uker??
    jeg var innom en mandag, fylte ut en liten søknad på hvorfor jeg ville ha det.. så fikk jeg det i posten på fredag...

    men hvorfor deppa? står jo at om du ikke får det med deg til intervjuet, er det bare å ettersende det...
     
  3. teresemor

    teresemor New Member

    Jepp er bare å ettersende det sa de :)

    Jeg dro innom og sa at jeg må ha det veldig fort for ejg skal søke jobb i wdw og trenger den til intervjuet og jeg fikk den bare noen dager senere i posten.
     
  4. Aladdin

    Aladdin New Member

    Yeah, men jeg har ikke fast adresse i Oslo, selv om jeg flytta hit for ca 3 måneder siden.
    Det betyr at jeg må sende søknaden til Trondheim, som sender kopi av rullebladet mitt til mamma... osv...

    MEN! som dere sier er det bare å ettersende det (dét sto ikke i mailen min), men regner med positivt svar fra Megan :)

    So, Happy day! :p
     
  5. pcbph

    pcbph New Member

    er så neeervøøøs at jeg er dårlig :(
     
  6. snyflyet

    snyflyet New Member

    Du ekje aleina om dæ!!
     
  7. teresemor

    teresemor New Member

    E e åg driiiiiiiiit nærvøs uff.. hehe

    Hvem er det som skal på søndagen her??? må spørre en gang til
     
  8. holst88

    holst88 New Member

    Heisann folks ;) dette blir gøy gitt :D

    jeg har intervju den 25 :) noen flere?

    Hilsen Marius, Kristiansand
     
  9. holst88

    holst88 New Member

    noen nærvøse nærver i dere og eller? :eek:

    noen her som har vært på slikt intervju i oslo før? hvordan fåregår et slikt "møte og intervju" ?
     
  10. renate86

    renate86 New Member

    Hei hei!jeg skal i morgen, den 25.. var for ett par år siden på intervjuet...
    møtte opp halv ti, fikk utdelt en del papirer som vi skulle fylle ut.. så snakket 5 folk fra disney med oss alle på ett konferanserom, og viste film..så hadde de spørsmål om disney,og om du rakk opp handa og svarte så vant du forskjellige disney ting...(blyant, etc)
    så delte de oss i noen grupper, der den ene gruppa skulle møte på venterommet til intervju til ett klokkeslett, den andre gruppa etter de osv...
    så sitter man ca 10-20 stk på rekke å venter på å vlir tatt inn til intervju... 4 i gangen til 4 forskjellige... var det da iallefall... så sitter man å prater med di i 4-5-6 minutt..så er det gjort :)
     
  11. renate86

    renate86 New Member

    og ja.. jeg er nærvøs....!!
     
  12. Aladdin

    Aladdin New Member

    Hey, presto!
    Snakket med Megan, og alt gikk bra :)
    Det er visst et veldig vanlig problem å ikke få tak i rulleblad i tide i Norge (rød tape og vettafaen...)

    Har helt sinnsykt nerver for morgendagen, men mitt største problem er at jeg gjorde det veldig bra på jobb i dag, så jeg har fått ei flaske sjampis og folk skal ut å feire meg... um... tja... Dette kan bli hardt :p
     
  13. snyflyet

    snyflyet New Member

    Okej, off, no bynne nærvan å komme ja! Dokker får ha løkka tell imårra, å sei fra kor dæ går! :)
     
  14. renate86

    renate86 New Member

    under 12 timer igjen...wææ..!!!
     
  15. teresemor

    teresemor New Member

    shiiiiit krysser alt jeg kan krysse for dere :D
     
  16. Mariejh

    Mariejh New Member

    Lykke til alle sammen:):):)
     
  17. Aladdin

    Aladdin New Member

    Gjett hvem som ikke kom seg til intervju da! :p
    Menmen, stakk nedover likevel og tok meg en prat med Megan, så jeg skal til intervju i morra isteden :)
     
  18. renate86

    renate86 New Member

    ;D du gjorde ikke det nei.. ble vel stor feiring da?:p
    glad jeg er ferdig med intervjuet :D
    får vite innen 6 dager hvordan det gikk! skulle bare begynne sjekke e-mailen på tirsdag
     
  19. holst88

    holst88 New Member

    hei alle sammen, håper det gikk bra for dere og :) jeg forventer svar fra mandag av :) gleder meg :D
     
  20. pcbph

    pcbph New Member

    Alladin! haha! Er det mulig :p Ja hvordan gikk det for folket da ?

    For meg personlig kunne det ikke gått bedre. Om jeg ikke kommer med blir jeg sjokka! Hvem intervjuet dere? Jeg hadde intervju med Greg. Det var det han het? Passet meg fint siden jeg har valgt F&B på første valg. Herregud for en hyggelig fyr å snakke med! Føltes ikke som jeg var på noe intervju i det hele tatt, vi satt mest å prata om andre ting som ikke hadde noe med disney å gjøre. Men ble veldig overrasket over at det kun er 44 stykker av 150 personer som kommer videre .. er mange som får drømmen sin knust her. Jeg håper det gikk bra for dere alle i hvertfall :) *krysser fingrene for oss*
     

Share This Page