Oslo-Intervju den 25./26. Oktober

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by Aladdin, Sep 23, 2008.

  1. teresemor

    teresemor New Member

    Hva valgte dere som 1,2,3 valg??

    Eller valgte dere bare 1 eller 2 ting?
     
  2. pcbph

    pcbph New Member

    F&B, attractions, merch, du da?
     
  3. Aladdin

    Aladdin New Member

    Hehe, hva kan jeg si?
    Har gått i ukesvis å tenkt på det intervjuet... ca hele tiden... men da dagen endelig kommer så glemmer jeg alt og stikker på jobb for å få meg litt overtid istedet :D
    Men det ordnet seg da... sprang ned dit og snakket med Megan i tre-tida på lørdan, fiksa sånn at jeg kunne komme på intervju søndag.

    Hadde også Greg, og syntes også han var helt konge!
    Han hintet til at jeg kom til å få jobben, men det kan hende jeg lider av vrangforstillinger :p
     
  4. Marionetta

    Marionetta New Member

    Er det virkelig bare 44 av 150 som får dra? Wow... Synes intervjuet gikk veldig bra, blir spennende å få vite hvem som kommer med.
    Forøvrig har jeg; 1 merch, 2 attractions, 3 f&b
     
  5. pcbph

    pcbph New Member

    Alladin, du GLEMTE det ? seriøst du kødder ?! Jeg følte også at Greg sa indirekte til meg at jeg fikk jobben! Så om jeg får mail om at jeg ikke kommer med så får jeg meg ett stort sjokk i hvertfall!

    Jepp er bare 44 av 150 som kommer med.
     
  6. Mariejh

    Mariejh New Member

    Er så sykt spent... Har sjekka mailen sånn 50 ganger i dag:p haha... Dere må si ifra når dere får svar:)
     
  7. Aladdin

    Aladdin New Member

    Mail'en min er konstant åpen... hver gang jeg får ny mail ser jeg det :p
    Ikke noe svar ennå...
     
  8. teresemor

    teresemor New Member

    Jeg valgte F&B (1), merchendise (2), attraction (3)

    Intervjuet gikk kjempe bra med meg også faktisk :)

    Er ganske sikker på at jeg får jobben, og blir overrasket hvis jeg ikke får den.

    Vi fikk høre på Søndagen på intervjuet at det bare var 42 plasser igjen.

    Jeg hadde mange ting jeg skulle si på intervjuet men ble til at jeg glemte mye men kom på andre ting under intervjuet :)

    Jeg hadde Jeni :) Hun var så vanvittig koselig hun sa til meg:

    - Tusen takk for at du satt på første rad og smilte under hele presentasjonen, jeg lente meg til Greg og sa: Den jenta skal jeg intervjue se hvor mye hun smiler og hvor blid hun er.

    - Hun sa også at jeg var veldig vennelig og åpen og det var sjeldent de hadde noen som var i så godt humør og så sprudlende som jeg var under intervjuet.

    Jeg er sååå stolt var mitt første jkobb intervju og på engelsk og greier og det gikk faktisk kjempe bra.. weeeh

    Når jeg skulle dra så tok hun meg i hånda og sa tusen takk for at du ville komme var kjempe koselig jeg sa prrrr og gav henne en klem. Hun bare:

    Ååå så koselig....

    tror det gikk veldig bra jeg.. Må skryte litt av meg selv sjeldent jeg presterer noe så bra.. hehe

    Hva sa de til dere siden dere føler dere er garantert jobb? :)
     
  9. Aladdin

    Aladdin New Member

    Heh, du kjenner min historie da, therese :)

    Sier ikke jeg tror jeg er garantert jobb, men jeg spurte jo rett ut hvordan det gikk, og da sa han "You did just fine. Wait, I think I got a bit lost in translation there. I didn't mean 'just fine' as in 'you did average'. You interviewed quite well. Yeah. Well is right, sounds better, doesn't it. You just check your inbox on tuesday, you might get an answer as soon as that" Det siste sa han med et lurt smil....

    så ja, har på følelsen jeg kommer til å få jobben... og om jeg ikke gjør det... veeeel, da blir jeg knust...

    I tillegg har vi jo den hendelsen når jeg gikk ut for å ta en sigg, og stod fire-fem minutter og prata med ham (han røyker også). Føler kanskje den samtalen gjorde bedre inntrykk på ham enn intervjuet :p

    *Time to check my inbox.... again... for the hundredth time* :)
     
  10. renate86

    renate86 New Member

    Høres ut som dere har gjort det kjempe bra!! :):):):) flott flott ;D

    Er så spent.. hvor blir der av den mailen.. de må slutte å pirre oss nå.. :eek:
     
  11. Aladdin

    Aladdin New Member

  12. renate86

    renate86 New Member

    wow :) ville storkost meg der :D
     
  13. Aladdin

    Aladdin New Member

    Jeg
    Vil
    Til
    Florida
    !!!

    Mange uker med venting for å komme seg til intervjuet = smooth sailing
    Et par dager med venting etter intervjuet = gaaaaaaad! Jeg vil ha mail!!!!
     
  14. renate86

    renate86 New Member

    ææ.. blir helt skjelven hver gang det står 1 ny i innboksen.. hater reklame!!
     
  15. pcbph

    pcbph New Member

    Alladin, har sett ALLE filmene på youtube som er å finne om commons! :p

    Seriøøøøøst, hver gang jeg slår på pc'en og ser en ny mail i innboksen så tenker jeg "iiiiiiiiiiiik!!!" og hjertet hamrer som bare det! Men blir like skuffet hver gang jeg ser at avsenderen er facebook !! Det er jo verre å vente på mailen enn det var å vente på intervjuet. Faen ass ..
     
  16. pcbph

    pcbph New Member

    Syns litt synd på de stakkars folka som vil dra til florida for å få en bra CV og jobb erfaring! Hvis det i det hele tatt er noen av dem ..

    "Because we didn't work for disney - we lived in the commons!" ;)
     
  17. renate86

    renate86 New Member

    tror jeg må skrive mail til megan og høre om hun har mista e-mailadressene sine... ::)
     
  18. WildE

    WildE New Member

    ingen som har hørt noe?? de sa jo at inntaket var 31..men jeg skulle få beskjed før siden jeg reiser bort i morgen! hmmmm...:S
     
  19. Mariejh

    Mariejh New Member

    Haha, skriv mail til henne å hør ja:p
     
  20. Aladdin

    Aladdin New Member

    Jeg tror jeg KLIKKER!!!!!!!
    Sitter på jobb og oppdaterer mailen min annet hvert minutt!
    Jeg trodde virkelig vi skulle ha fått hørt noe nå...
     

Share This Page