Pris på Orlando flybillett via Disney

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by gelatogirl, Mar 8, 2009.

  1. gelatogirl

    gelatogirl Guest

    Hva er det folk har måtte betale for flybillettene disney har bestillt for dem?
    jeg prøver å finne ut hva som lønner i tilfelle jeg får tilbud om jobb.
    Jeg har sett litt på billetter på egenhånd og funnet it at kanskje Iceland Air er de rimligste
    for å dra over atlantern :) men sånn ellers tenker jeg bare
     
  2. renate86

    renate86 New Member

    Ei som reiste idag fikk denne mld:

    Hello there,
    Your ticket is $819.30 and you will meet with us on Thursday to pay for it. You can pay by credit card, travelers checks or have about $ 25 taken from your paycheck per week until the balance is paid off
    See you soon
    Barbara

    Fra trondheim-orlando.
     
  3. Frenpie

    Frenpie New Member

    Det var dyrt, men ikkje dyrare enn flybillettar eg sjølv har sett på på nett. Men no har ikkje eg sjekka alt og alle.

    Men d hadde sikkert vore billigare frå Oslo, so det kan jo hende at det hadde lønt seg å ta buss til Oslo for mange.

    Eg trur eg hadde komme til å valgt å få det trekt frå lønna, for 800+ er mykje å betale på ein gong:/
     
  4. torham

    torham New Member

    satt og sjekket priser, og 10k er ikke unormalt faktisk... 7724 er det billigste jeg fant om man skal til Orlando mellom 11-13 juli, flyturen er da fra Oslo til Heatrow til Washington til Orlando og tar ca 17timer og 30 minutter. Du er forsåvidt fremme kun 12 timer etter avreise;) Grunnet tidsforskjell selvfølgelig.
     
  5. gelatogirl

    gelatogirl Guest

    er sykt langt da^^ jeg kommer så til å ta med pute på flyet hehe. men jeg tror jeg skal betale flybilletten med en gang så har jeg ikke den skyggen hengende over meg mens jeg er der borte :)
     
  6. torham

    torham New Member

    Jeg tenkte det jeg og, men vet ikke helt :) Vi får se hvor mye penger som man klarer å skrape sammen og, jeg har lyst til å kjøpe meg noe å råne rundt i der nede og :p
     
  7. renate86

    renate86 New Member

    5500 betalte jeg, da hadde disney bestilt..
     
  8. fomle

    fomle New Member

    Den billigste flybilletten jeg fant var på 3813 den 14. juli , og det er jo en del rimeligere enn det Disney tilbyr.
    Da reiser man først med Icelandair til JFK i New York for 3163 kroner, og deretter fra JFK til Orlando for 650 kroner.
    Tror kanskje jeg skal bestille en slik billett, samtidig så er det jo litt kjipt om man ikke får dra samme med alle de andre som skal samme dagen... :-\
     
  9. Office86

    Office86 New Member

    Jepp, samme her! Er gira på å finne noe å cruise rundt i:) Mer muligheter da!
     
  10. torham

    torham New Member

    Det er jo muligheter for å spleise på et skrap og
     
  11. Office86

    Office86 New Member

    Japp, det er også en mulighet ja. Tviler på at jeg orker å kjøpe en helt alene
     
  12. torham

    torham New Member

    Hvis man klarer å skrape sammen 10k hver så blir det en brukbar bil det altså
     
  13. Vi er jo litt uheldige da, siden flybilletter til Florida i midten av juli ikke akkurat er lavsesong og minstepris...
    Men uansett, jeg gleder meg til flyturen, jeg. Blir jo gøy å reise, uansett om det tar 15 timer eller 20 timer! Dessuten, hvis de fleste av oss lar Disney bestille, så får vi jo reise sammen og bli kjent på veien;)
     

Share This Page