Spørsmål

Discussion in 'Norwegian Discussion' started by 8avio, Nov 30, 2008.

  1. 8avio

    8avio New Member

    Har tenkt til å dra til Florida neste år ;D Har bare noen spørsmål før jeg søker:

    Kan man være der i 6 eller 9 mnd eller må man være ett år?
    - Hvis ja, er det noen som er der 6 elr 9mnd?

    Må man betale leie? Tjener man f.eks. 300$ på en uke, må man da betale leie med de pengene, eller er leien allerede trukket fra?

    Takker for svar...
     
  2. Chazran

    Chazran New Member

    når du jobber i disney så blir ALT av regniger trekt før du får lønning så alt du får i lønning er til eget bruk!

    du kan velge 6,9,12mnd .. er sikkert mange som velger det .. var ikke det når jeg var der for det ble starta idet jeg nesten var ferdig med mitt første program!
     
  3. 8avio

    8avio New Member

    Hvordan er det med oppbevaring av egne ting? Hvis man kjøper en sykkel, kan man oppbevare den i en egen bod elr no? ???
     
  4. 8avio

    8avio New Member

    Lurer også på om hvor mange som pleier å søke på det opplegget her? Blir alle kalt inn til intervju? Forventer de at man har mye jobberfaring fra før? (Jeg har ikkeno... :'()
     
  5. Chazran

    Chazran New Member

    oppbevaring for sykkel blir vell bare og sette den utenfor leiligheten som vanlig men er veldig risky.. men du bruker ikke sykkel. man bruker bil !

    når det gjelder jobb erfaring så er det ett nytt sted man kommer til så erfaring innen restaurant er greit og ha men man må fortsatt lære seg alt av regler og sånn der så man trenger ikke noe jobb erfaring i det hele tatt. det hadde ikke jeg men jobber i restaurant bransjen nå faktisk og trives !
     
  6. vistaway

    vistaway New Member

    missing topic
     

Share This Page